Hey @Jelleisa, welkom op onze Community!
Voer je wel het juiste wachtwoord in? Is er iemand in huis die het wachtwoord veranderd heeft? Dit is te herstellen door het modem te resetten, dan zou de inlogcode moeten werken. Zo niet, trek dan aan de bel. Dan zal ik UPnP voor je uitzetten op een afstandje.
Hey @Jelleisa, welkom op onze Community!
Voer je wel het juiste wachtwoord in? Is er iemand in huis die het wachtwoord veranderd heeft? Dit is te herstellen door het modem te resetten, dan zou de inlogcode moeten werken. Zo niet, trek dan aan de bel. Dan zal ik UPnP voor je uitzetten op een afstandje.
Hey Tommie,
Ik weet dat wij op de dag van het installeren wel konden inloggen.
Nu lopen we er al tegenaan dat we niet op de inlog pagina komen. Ik heb het geprobeerd via mijn pc en telefoon. beide kunnen de pagina niet weergeven op “192.168.1.1”
De username en WW zijn niet veranderd, maar het probleem ligt bij dat wij niet de kans krijgen om die gegevens in te vullen..
Alvast bedankt!
Dat is inderdaad heel vreemd @Jelleisa! Zou je een volledige powerflip willen uitvoeren? Ik kan het modem namelijk ook niet bereiken. Dit doe je zo:
Powerflip
- Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
- Wacht minimaal 10 seconden
- Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
- Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
- Controleer of de verbinding stabiel is.