Beste,
Ik heb de Huawei HG659 en als ik hierop in log dan zie ik de mogelijkheid tot het instellen tot Bridge mode zodat ik een router erachter kan plaatsen.
Omdat ik toch een stabieler netwerk wenste heb ik de Asus RT-AX82U router aangeschaft en de instellingen samen met een medewerker van Asus ingesteld en de ISP router in bridge mode gezet.
Helaas als ik Bridge mode inschakel *en de wifi 2.4 en 5 Ghz verbindingen van ceze router uitschakel) van de Huawei .modem/router, dan valt ook het internet weg op de nieuwe router en is de led van de Huawei router van internet uit. Met andere woorden geen internet.
Zojuist telefonische contact gehad met T-mobile thuis welke de vraag gaat doorzetten naar technische dienst, daar internet officieel lijkt mij wel gewoon aan moet blijven, enkel alleen wordt doorgevoerd.
Herkent iemand dit probleem? En is er een oplossing voor, of is dit een instelling van tT-mobile die ze simpelweg niet willen laten functioneren?
Ik heb reeds geprobeerd om zowel de ISP router/modem als de asus opnieuw op te starten, maar helaas helpt dit niet.
Rene