Onlangs de Zyxel wifi versterkers (2 stuks) van Odido ontvangen en via wifi gekoppeld aan het Zyxel modem. Na enkele uren verbrak de verbinding van mijn ShineLanBox van Growatt met de cloud waar de data van mijn zonnepanelen omvormer wordt opgeslagen. Na het verbreken van de voeding van de wifi versterkers werd de verbinding met de cloud weer hersteld. Als de wifi versterkers weer gekoppeld worden valt na enkele uren de verbinding van ShineLanBox weer weg, ook als ik maar een wifi versterker actief heb. De ShineLanBox is bedraad aangesloten en zit rechtstreeks in het modem. Wie kan mij vertellen hoe dit kan en wat ik er aan kan doen.
Beantwoord
Bedrade Shinebox van Growatt verliest verbinding met cloud als wifi zenders van Odido worden aangesloten
Beste antwoord door Eddaal
Ik heb in de verlopen periode van alles geprobeerd, maar zonder het gewenst resultaat, althans in de draadloze situatie. Steeds duurde het enkele uren tot zelf 2 dagen voor de verbinding van de Shinebox naar het internet verbrak. Ik ben op een gegeven moment de wifizenders gaan bedraden en sindsdien geen problemen meer gehad. Probleem dus opgelost.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.