Beantwoord

Automatic IP setup failed, samsung tv

  • 10 March 2024
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb nu sinds een week internet en tv van odido. En het opzetten van alles is helemaal goed gegaan en alles in het huis kan gewoon goed met het internet verbinden en werkt.

Echter geeft mijn samsung 7 series tv nu sinds het nieuwe internet deze storing.

Ik heb al heelhet internet afgezocht en met samsung zelf gebeld. Tot nu toe heeft niemand mij een werkende oplossing kunnen geven. Ik heb al veel mogelijkheden geprobeerd.

 

Dus nu via deze weg proberen en hopen dat iemand een oplossing voor mij heeft.

 

 

icon

Beste antwoord door Satchel 13 March 2024, 11:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Satchel 

Als je de tv met je mobiele hotspot verbindt bijvoorbeeld heb je dan wel internet?

Kan je de modem/router eens herstarten? Wat je ook kan proberen als je een Zyxel-T54 of Zyxel-T56 hebt is ga ik je webbrowser naar 192.168.1.1, log in met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.

Ga naar het menu, netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, kies bij beveiligingsmodus WPA2-PSK en klik op toepassen.

Hallo @Satchel 

Als je de tv met je mobiele hotspot verbindt bijvoorbeeld heb je dan wel internet?

Kan je de modem/router eens herstarten? Wat je ook kan proberen als je een Zyxel-T54 of Zyxel-T56 hebt is ga ik je webbrowser naar 192.168.1.1, log in met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.

Ga naar het menu, netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, kies bij beveiligingsmodus WPA2-PSK en klik op toepassen.

Hallo @Waqqas  

Heel erg bedankt voor uw snelle reactie. Ik heb alles wat er staat geprobeerd en niks werkte. Aleen het laatste wat u zei over de beveiligingsmode instellen dat heeft het gemaakt.

 

Dus heel erg bedankt hiervoor. U was erg behulpzaam.

 

Reageer