Mijn vriendin heeft sinds een paar maanden T-Mobile glasvezel. Voorheen had ze DSL. 3581 (Utrecht, net beschikbaar gekomen..) Alles werkt prima, met één irritante uitzondering: Apple TV+.
Tijdens het kijken van een programma stokt de stream na 10-12 minuten. Na een paar seconden volgt een foutmelding van het soort ‘content niet gevonden’ maar volgens mij is dat een verwarrende melding van de app. (-TV App op een LG tv..)
Na een seconde of dertig de stream hervatten werkt vervolgens gewoon, en daarna gaat het weer 10-12 minuten goed. Waarna het spul zich herhaalt.
Minder dan 30 seconden wachten leidt tot een lange timeout en dezelfde fout.
Andere streaming diensten hebben dit niet. Getest met andere apps op dezelfde tv: Disney, Netflix, Amazon Prime, Youtube. Getest met streamen vanaf (bijvoorbeeld) mijn telefoon: Nebula, CuriosityStream, Youtube, Vimeo. TV zit aangesloten met een kabeltje. Tellertjes in het modem laten niets vreemd zien, geen errors en een uptime van 92 dagen.
Mijn idee is dat jullie peering met Apple hapert. Van de andere kant zou ik dan meer geklaag erover verwachten. Ik denk niet dat ik de enige met Apple TV+ ben..