Skip to main content
Beantwoord

Apparatuur teruggestuurd, maar toch herinnering ontvangen

• September 2, 2025
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb onlangs een herinnering ontvangen van Odido met de melding dat ik nog niet alle apparatuur heb teruggestuurd. Volgens de e-mail gaat het om een Wifipunt.

Mijn klantnummer is: XXXX.

Ik wil graag aangeven dat ik alles al netjes heb teruggestuurd.

Wat kan ik nu het beste doen?

Mvg , tom

Moderator edit: Het is niet handig om je klantnummer online te delen.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Dankje voor het aanvullen ​@Tomal, ik zie inderdaad dat het netjes retour is gestuurd. Ik heb daarom het wifipunt handmatig afgemeld voor je. Hierover heb je zojuist een e-mail ontvangen en er zal ook geen boete worden uitgestuurd. Ik wens je nog een fijne middag!  

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • September 3, 2025

Hoi ​@Tomal. welkom op onze community!

Om verwarring te voorkomen zoek ik dit graag voor je uit. Hiervoor heb ik alleen wat gegevens nodig. Zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij hier dan een seintje geeft dan zorg ik dat er duidelijkheid komt zodat we de boete gaan vermijden! Alvast bedankt. 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • September 3, 2025

Gedaan! Bedankt voor je hulp tot zover!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • September 4, 2025

Dankje voor het aanvullen ​@Tomal, ik zie inderdaad dat het netjes retour is gestuurd. Ik heb daarom het wifipunt handmatig afgemeld voor je. Hierover heb je zojuist een e-mail ontvangen en er zal ook geen boete worden uitgestuurd. Ik wens je nog een fijne middag!