Hallo,
Ik wil graag aparte namen voor mijn wifi punten instellen maar ik heb geen 2 aparte vensters en als ik vinkje houd 2.4g en 5g weg klik dan staat er verboden.
Hallo,
Ik wil graag aparte namen voor mijn wifi punten instellen maar ik heb geen 2 aparte vensters en als ik vinkje houd 2.4g en 5g weg klik dan staat er verboden.
Hallo
Log in in je modem interface en in het menu ga naar netwerkinstellingen > draadloos. Vervolgens ga naar het tabblad Easymesh en schakel deze uit, klik op toepassen.
Ga terug naar het tabblad algemeen en haal het vinkje bovenaan weg bij instellingen voor 2,4 GHz en 5 GHz hetzelfde houden. eronder zie je het 2,4 GHz netwerk, selecteer hiervoor bijvoorbeeld kanaal 1 of 6 en klik op toepassen.
Selecteer nu bij band 5 GHz en geef hem kanaal 36 en zet bijvoorbeeld 5G achter de SSID zodat je nu 2 netwerken hebt en klik op toepassen.
Vaste kanalen voor de 2 banden werken wat beter dan automatisch volgens mij.
Hallo
Log in in je modem interface en in het menu ga naar netwerkinstellingen > draadloos. Vervolgens ga naar het tabblad Easymesh en schakel deze uit, klik op toepassen.
Ga terug naar het tabblad algemeen en haal het vinkje bovenaan weg bij instellingen voor 2,4 GHz en 5 GHz hetzelfde houden. eronder zie je het 2,4 GHz netwerk, selecteer hiervoor bijvoorbeeld kanaal 1 of 6 en klik op toepassen.
Selecteer nu bij band 5 GHz en geef hem kanaal 36 en zet bijvoorbeeld 5G achter de SSID zodat je nu 2 netwerken hebt en klik op toepassen.
Vaste kanalen voor de 2 banden werken wat beter dan automatisch volgens mij.
Nou dit is dus allemaal gelukt dankjewel, nu is er een ander probleem opgedoken.
Ik heb wifi plus alleen hij verbind via utp kabel allemaal perfect en alle lampjes branden zoals ze horen. Maar zodra ik extra punt verplaatst dan verbind die niet.
Komt dit omdat mesh uitstaat of is er misschien een ander probleem?
Hi
Ik hoor heel graag of jij hiermee uit de voeten kunt en of de stappen in de handleiding ervoor hebben gezorgd dat alles weer picobello werkt. Tot slot wil ik je nog vragen of jij je klantnummer zou willen toevoegen in jouw profiel. Aan de hand van jouw e-mailadres kan ik geen match in ons systeem vinden. Wanneer jij het klantnummer toevoegt, dan kunnen wij voortaan heel gemakkelijk een kijkje nemen in jouw profiel als jij nog andere vragen hebt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.