Hallo,
Ik zou graag 2 aparte namen willen voor 2,4 en 5 GHz kanalen. Ik heb een wifi-punt met Mesh. Het werkte al, maar een stroomstoring heeft mijn instelling verwijderd.
Kunt u aub me vertellen hoe ik deze instelling moet doen?
Mvg,
ts
Hallo,
Ik zou graag 2 aparte namen willen voor 2,4 en 5 GHz kanalen. Ik heb een wifi-punt met Mesh. Het werkte al, maar een stroomstoring heeft mijn instelling verwijderd.
Kunt u aub me vertellen hoe ik deze instelling moet doen?
Mvg,
ts
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
Je kunt jouw Wifi-namen wijzigen op twee manieren:
*Inloggen op My T-Mobile Thuis en daar bij de Instellingen de netwerknaam wijzigen: Wifi Instellingen
*Inloggen in het modem: zorg ervoor dat je verbonden bent met jouw T-Mobile Thuis Wifi-netwerk of via een kabel met het modem. Typ in de adresbalk van je browser het volgende adres in: http://192.168.1.1 Je kunt nu inloggen met de gegevens die op de sticker achterop het modem staan.
Je Wifi-naam en wachtwoord aanpassen Ga naar ‘Wifi-instellingen. Je komt nu in dit scherm:
Hier kan je de naam van je Wifi-netwerk aanpassen en een veilig wachtwoord kiezen. Onze tips:
-Kies een netwerknaam die voor jouw huishouden goed te herkennen is.
-Een willekeurig wachtwoord is wat langer typen, maar wel extra veilig!
Klik op ‘Opslaan’ als je klaar bent. Na een minuutje zijn alle aanpassingen zichtbaar.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.