Skip to main content

Beste Odido,

Ik zit inmiddels al 2 weken zonder internet thuis. Het begon op een middag toen mijn internet plotseling uitviel. Sindsdien brandt het wereldbol-lampje rood op mijn modem.

Er zijn al 2 monteurs van Odido (guidion) langs geweest en 1 monteur van KPN. De glasvezelkast en media converter zijn vervangen, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik heb meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice, maar ik krijg telkens te horen dat de zaak bij de backoffice ligt en dat een monteur contact met mij zal opnemen.

Wat mij frustreert, is dat niemand mij een concreet antwoord geeft over wat er precies aan de hand is of wanneer het wordt opgelost. Ondertussen zit ik al weken zonder internet, en dat is erg vervelend. Ik wil graag duidelijkheid over de status en een oplossing.

Hey ​@suha61, welkom op onze Community!

Ik ben hier meteen voor je ingedoken en KPN heeft aangegeven dat je gewoon diensten moet hebben. Nu lijkt het erop dat er sprake is van een kruising en dat je hierdoor geen diensten hebt. Hiervoor is een nieuw ticket ingeschoten. Ook zie ik dat je op 16-12 een aanvraag hebt gedaan bij een andere provider, klopt dit? 

Bedankt voor je reactie. Het klopt dat ik op 16-12 een overstap heb aangevraagd naar een andere provider. Dit besluit heb ik genomen omdat ik geen duidelijke antwoorden of oplossingen kreeg voor mijn probleem, en hierdoor geen vertrouwen meer had in een snelle oplossing.

KPN gaf aan dat ik internet zou moeten hebben, maar de monteur van KPN stelde vast dat het aan de router zou liggen. Jullie collega’s van Odido bevestigden dat ik diensten zou moeten hebben, maar uiteindelijk ben ik geen meter opgeschoten. Nu lijkt het erop dat er sprake is van een kruising, wat nog meer verwarring heeft veroorzaakt.

Hopelijk verklaart dit waarom ik heb gekozen voor een overstap.

Groet,

Suha

Hi ​@suha61, dat spijt mij! Het onderzoek met de netwerkbeheerder loopt nog wel, maar je lijn zal inderdaad op 30-12 worden overgenomen door een andere provider. Ik zie dat je al Unlimited Data van ons hebt, anders had ik je hiervan graag voorzien in de tussentijd. Nogmaals excuus voor het ervaren ongemak!

Reageer