Skip to main content

De eindeloze loop met de klantenservice en monteurs van Odido.

Het begon begin oktober toen we zagen dat het wereldbolletje op de modem rood bleef branden. Na bellen met de klantenservice konden ze pas de week erop een monteur sturen. De monteur kwam en, geen verrassing, concludeerde alleen maar dat... het wifi inderdaad niet werkt.

Daarna meerdere keren gebeld, maar telkens zonder resultaat. Uiteindelijk kwam er een KPN-monteur die zei dat we een nieuw modem nodig hadden. Dit moesten we zelf bestellen bij Odido. Na wat gedoe met een glasvezelbestelling annuleren, werd het modem eindelijk opgestuurd. Maar ja, nieuwe modem erin en nog steeds geen wifi. Rood bolletje bleef knipperen. Klantenservice opnieuw gebeld, ze probeerden het op afstand op te lossen, en wederom kwam er een monteur langs die ook niks kon doen.

Nu zitten we dus een maand verder en door dit gedoe heb ik vaker naar kantoor moeten gaan omdat thuiswerken gewoon geen optie was. Dit heeft me dus extra reiskosten opgeleverd, en ik zou hier dan ook graag compensatie voor willen zien. De abonnementsvergoeding hebben we wel teruggekregen, maar dat dekt de extra kosten niet die ik heb gemaakt om toch nog een beetje normaal te kunnen werken.

Hi @SallyD, heel goed dat je dit topic bent gestart! Deze situatie is niet fijn en ik wil héél graag checken wat ik voor jou kan betekenen. Dit dient zo snel mogelijk opgelost te worden! Ik kan op je e-mailadres echter geen abonnement vinden en zie dat je de verificatie in je Community profiel niet volledig hebt ingevuld. Zou je deze willen aanvullen met jouw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in de daarvoor aangegeven vakjes? Dankjewel en laat mij weten wanneer je profiel compleet is!


Hi @SallyD, heel goed dat je dit topic bent gestart! Deze situatie is niet fijn en ik wil héél graag checken wat ik voor jou kan betekenen. Dit dient zo snel mogelijk opgelost te worden! Ik kan op je e-mailadres echter geen abonnement vinden en zie dat je de verificatie in je Community profiel niet volledig hebt ingevuld. Zou je deze willen aanvullen met jouw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in de daarvoor aangegeven vakjes? Dankjewel en laat mij weten wanneer je profiel compleet is!

Hi @Cheyenne van Odido. Ik heb enkele velden in mijn profiel ingevuld, met name Internet Klantnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van de rekeningnummer. Dankjewel!


Hey @SallyD, bedankt voor het invullen. Ik zie dat er inmiddels al een ticket voor je uit staat. Onze technische dienst pakt het zo spoedig mogelijk voor je op. Hopelijk ben je snel weer up and running! 


Reageer