De eindeloze loop met de klantenservice en monteurs van Odido.
Het begon begin oktober toen we zagen dat het wereldbolletje op de modem rood bleef branden. Na bellen met de klantenservice konden ze pas de week erop een monteur sturen. De monteur kwam en, geen verrassing, concludeerde alleen maar dat... het wifi inderdaad niet werkt.
Daarna meerdere keren gebeld, maar telkens zonder resultaat. Uiteindelijk kwam er een KPN-monteur die zei dat we een nieuw modem nodig hadden. Dit moesten we zelf bestellen bij Odido. Na wat gedoe met een glasvezelbestelling annuleren, werd het modem eindelijk opgestuurd. Maar ja, nieuwe modem erin en nog steeds geen wifi. Rood bolletje bleef knipperen. Klantenservice opnieuw gebeld, ze probeerden het op afstand op te lossen, en wederom kwam er een monteur langs die ook niks kon doen.
Nu zitten we dus een maand verder en door dit gedoe heb ik vaker naar kantoor moeten gaan omdat thuiswerken gewoon geen optie was. Dit heeft me dus extra reiskosten opgeleverd, en ik zou hier dan ook graag compensatie voor willen zien. De abonnementsvergoeding hebben we wel teruggekregen, maar dat dekt de extra kosten niet die ik heb gemaakt om toch nog een beetje normaal te kunnen werken.