Keurig geholpen met het vaststellen van de storing, en ik kreeg ook gelijk netjes unlimited internet op mijn mobiel voor 7 dagen. Nu blijkt echter dat ik pas op 5 oktober een monteur kan verwachten. Ik neem aan dat ik in die tijd GEEN abonnement in rekening krijg en ook na die 7 dagen unlimited internet op mijn mobiele abonnement mag verwachten?
Hallo
Je zou misschien elke dag eens kunnen bellen met Guidion op telefoonnummer 020-3232767 om te vragen of er misschien een plekje is vrij gekomen.
Wanneer de voucher voor 7 dagen internet op is dan kun je gewoon weer een nieuwe aanvragen.
Je betaalt verder wel gewoon de maandelijkse kosten maar wanneer het probleem is opgelost dan zul je een compensatie krijgen voor het aantal dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de thuis diensten, de compensatie bedraagt 1/30 ste van het maandbedrag × het aantal dagen dat je geen thuis diensten had.
Hallo
Je zou misschien elke dag eens kunnen bellen met Guidion op telefoonnummer 020-3232767 om te vragen of er misschien een plekje is vrij gekomen.
Wanneer de voucher voor 7 dagen internet op is dan kun je gewoon weer een nieuwe aanvragen.
Je betaalt verder wel gewoon de maandelijkse kosten maar wanneer het probleem is opgelost dan zul je een compensatie krijgen voor het aantal dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de thuis diensten, de compensatie bedraagt 1/30 ste van het maandbedrag × het aantal dagen dat je geen thuis diensten had.
Dank voor de info. Iedere dag Guidion bellen is niet echt een optie maar ik ga het wel een paar keer proberen. Ik vind het echt veel te lang en vraag me af of het dan geen optie zou zijn om me een nieuwe mediaconverter te sturen? Ik neem aan dat ik die zelf zou kunnen installeren.
Een glasvezel installatie wordt altijd door een monteur gedaan maar wat gaf de klantenservice precies aan als probleem en welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op de mediaconverter?
Hoi
Goed dat je dit aan de kaak stelt, ik schrik ervan dat je tot 5 oktober moet wachten. Daar laat ik het absoluut niet bij zitten!
Daarom heb ik je ingevuld voor de spoedlijst van Guidion wat betekent dat ze jou binnen twee werkdagen, oftewel uiterlijk dinsdag, terug zullen bellen voor een afspraak. Hoewel ik het niet kan garanderen verwacht ik dat ze volgende week langs zullen komen.
Ik ga druk op de ketel zetten en ik hoop een mooie datum voor je naar boven te halen!
Een glasvezel installatie wordt altijd door een monteur gedaan maar wat gaf de klantenservice precies aan als probleem en welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op de mediaconverter?
Er brandt geen enkel lampje op de mediaconverter.
Hoi
Goed dat je dit aan de kaak stelt, ik schrik ervan dat je tot 5 oktober moet wachten. Daar laat ik het absoluut niet bij zitten!
Daarom heb ik je ingevuld voor de spoedlijst van Guidion wat betekent dat ze jou binnen twee werkdagen, oftewel uiterlijk dinsdag, terug zullen bellen voor een afspraak. Hoewel ik het niet kan garanderen verwacht ik dat ze volgende week langs zullen komen.
Ik ga druk op de ketel zetten en ik hoop een mooie datum voor je naar boven te halen!
Uiteindelijk vandaag gefixt, bedankt voor de hulp!
Hi
Hallo
Je zou misschien elke dag eens kunnen bellen met Guidion op telefoonnummer 020-3232767 om te vragen of er misschien een plekje is vrij gekomen.
Wanneer de voucher voor 7 dagen internet op is dan kun je gewoon weer een nieuwe aanvragen.
Je betaalt verder wel gewoon de maandelijkse kosten maar wanneer het probleem is opgelost dan zul je een compensatie krijgen voor het aantal dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de thuis diensten, de compensatie bedraagt 1/30 ste van het maandbedrag × het aantal dagen dat je geen thuis diensten had.
Dank voor de info. Iedere dag Guidion bellen is niet echt een optie maar ik ga het wel een paar keer proberen. Ik vind het echt veel te lang en vraag me af of het dan geen optie zou zijn om me een nieuwe mediaconverter te sturen? Ik neem aan dat ik die zelf zou kunnen installeren.
Hier exact hetzelfde probleem. Zelf Guidion bellen heeft geen enkel nut. Als je al iemand te spreken krijgt, krijg je te horen dat er meer mensen zijn die problemen hebben en dat een eerder bezoek van de monteur en niet inzit.
Hi
Hi
Beste Lisa, ik heb geen privébericht ontvangen. Zou heel fijn zijn als het lukt om de afspraak naar voren te halen. Ik bel zelf dagelijks met Guidion, maar zonder resultaat.
Hi
Fijn dat je het bij Gridion hebt geprobeerd. Ik snap niet dat het voor T-Mobile acceptabel is dat de monteursdienst dit soort oplossingstijden hanteert. De monteursdiensten van jullie concurrenten zijn een stuk sneller. Uit de topics begrijp ik dat er heel veel klanten van jullie in dit schuitje zitten.
Ik lees in andere topics dat T-Mobile 1/30 van het abonnementsgeld terugbetaalt voor elke dag dat een klant geen internet heeft. Kan ik dat ook aanvragen?
Hi
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.