Skip to main content

Ik kreeg gisteren een meneer aan de deur die vertelde dat een zekere provider boetekosten overnam als ik naar "zijn” provider overstapte. Was dus niet waar, maar ik ben wel nieuwsgierig, doen jullie dat wel?

Ik heb nu die faalhazen van Budget Thuis, al 4 maanden geen Internet en een lopende zaak bij de advocaat. Hoe eerder van BT af, hoe beter. Dan ga ik een feest geven! 😄🤣

Hoi ​@Yade ,

Nee, Odido heeft geen propositie waarin ze de afkoop boete van een andere provider overnemen. 

Als jij al 4 maanden storing hebt, dan heb je zeker het recht aan jouw kant om kosteloos te ontbinden. Budget thuis kan een overstap niet tegenhouden. Dus als je gewoon Odido aanvraagt gaat de bestelling gewoon lopen. Er kan wellicht automatisch op de slotfactuur van Budget thuis een boete komen, maar die kun je dan met je advocaat betwisten. Maar dan heb je in ieder geval weer internet.

p.s. Als natuurlijk de fysieke kabel naar jouw huis kapot is, dan zal het met Odido ook niet gaan werken. De netbeheerder zal dan de kabel gaan herstellen. Pas als er een werkende vebrinding is start je abonnement bij Odido.


Hallo ​@Yade 

Boete kosten overnemen doet Odido niet volgens mij maar als het probleem daar al zo lang loopt dan kan je toch wel kiezen om het contract kosteloos te ontbinden?


Reageer