Ik heb afgelopen vrijdag contact gehad met de klantenservice van T Mobile. Ik ben namelijk al 5 maanden bezig met een slechte wifi ontvangst. Afgelopen vrijdag is mij toegezegd dat mijn abonnement kostenloos opgezegd zou worden. En dat dit per mail bevestigd zou worden. Aangezien ik tot op heden helemaal NIKS van T Mobile heb gehoord, heb ik maar weer eens zelf gebeld. Nu blijkt dat mijn abonnement niet kostenloos opgezegd zal worden omdat er te weinig tickets aangemaakt zouden zijn op mijn naam. Het interesseert mij niet hoeveel tickets er opgemaakt zijn op mijn naam want dan wordt de administratie bij T Mobile niet goed gedaan. Ik wil vandaag nog een bevestiging dat mijn abonnement kostenloos opgezegd zal worden.
Aan de andere kant begrijp ik ook dat het voor klanten lastig is omdat het niet duidelijk genoeg word uitgelegd. En natuurlijk als T-Mobile het heeft toegezegd en heeft bevestigd kunnen ze dat niet meer terug draaien. Maar daar was ik zelf niet bij.
Hallo
Hoe ervaar je de bekabelde verbinding eigenlijk dus haal je de snelheid die je hoort te halen en is de verbinding stabiel?
Misschien kunnen we je helpen
Er is al diverse gekeken door tmobile hiernaar. ik heb nu een aparte 2.4 en 5 kanaal en dat gaat wel wat beter, maar net als vanochtend valt de wifi om de haverklap weg. maar alle hulp is natuurlijk welkom!
Hoi
Je bent op het juiste adres voor wat meer hulp hier op het forum. Slechte wifi dekking kan door vele oorzaken ontstaan. Invloed van andere apparatuur in jouw huis (magnetron of DECT telefoon) de bouwkwaliteit, houten vloeren of gewapend beton maar zeker ook je omgeving. Zit je in een appartementencomplex met veel buren/andere wifi punten in de omgeving of op een hutje op de hei….
De makkelijkste manier om betere wifi dekking te maken is het bouwen van een Mesh systeem. Je kunt deze sets in de winkel kopen, b.v. van het Merk Deco, of bij T-mobile een aantal WAPS huren. (afhankelijk van de omvang van je huis)
Valt alleen de WiFi weg of ook de bedrade verbinding dus een rood lampje op je modem?.
En zoals eerder gevraagd hoe ervaar je de verbinding bedraad? Maak je verder ook gebruik van ander netwerk apparatuur?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.