Skip to main content

Hallo,

Ik heb momenteel nog een Zyxel T-50 router en kan daarmee niet goed de 1gbp/s internetsnelheid van mijn abonnement mee behalen over de wi-fi. Graag zou ik een nieuwere router (T-54 of T-56) ontvangen, is dat mogelijk?

Hi @timmevandermeer, dat is zeker mogelijk! Ik heb direct je modem omgewisseld voor de Zyxel T-54. Zodra deze onderweg is, krijg je een e-mail van DHL zodat je het pakket kan volgen. Ook zie ik dat je een wifipunt bij ons gebruikt. Het huidige wifipunt is niet compatibel met de T-54, daarom ga ik deze ook voor je vervangen. Het oude modem hoef je niet terug te sturen, deze kan je inleveren bij een milieupunt. Het wifipunt willen we wel graag retour ontvangen, hier krijg je nog een e-mail van met retourinstructies. 

Hi, ik heb momenteel nog een draytek router met glasvezel. Ik haal daarmee niet de snelheid die zou moeten kunnen.

kan ik een nieuwe t54/t56 krijgen?

groetjes rogier

Hoi @rogieradam, welkom op onze Community!

Dat kan ik voor je regelen, echter is de T-56 op dit moment niet op voorraad, de T-54 kan ik wel opsturen. Zal ik dat voor je in gang zetten? Er dient hiervoor wel een monteur langs te komen om het ONT te installeren. 

Hoi @rogieradam, welkom op onze Community!

Dat kan ik voor je regelen, echter is de T-56 op dit moment niet op voorraad, de T-54 kan ik wel opsturen. Zal ik dat voor je in gang zetten? Er dient hiervoor wel een monteur langs te komen om het ONT te installeren. 

Hi tommie ja graag. Dank je!

gr rogier

@rogieradam Geregeld! 😀 Het nieuwe modem komt binnen 2 tot 5 werkdagen jouw kant op. 

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een link om de afspraak in te plannen met de monteur. Ik adviseer hier even mee te wachten tot je het modem in huis hebt. Zo weet je zeker dat je alle benodigdheden hebt voor de installatie van het nieuwe modem. 

Het oude modem hoef je niet meer terug te sturen, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten. Ik wens je alvast veel plezier van het nieuwe modem! 

Beste teresa, ik heb van guidion wel een afspraak link gekregen maar ik heb nog geen modem bevestiging gekregen en onder tussen is de modem ook nog niet geleverd.

zou je kunnen nagaan waar het fout gaat?

dank en gr rogier

Hoi @rogieradam, sorry voor de vertraging aan onze kant: ik heb aan het mod-team gevraagd of jouw topic met voorrang opgepakt kan worden vandaag. Bedankt voor je geduld! 

@rogieradam Goed dat je dit gelijk bij ons aangeeft. Oprecht sorry dat je het modem nog niet hebt ontvangen. Ik help je natuurlijk meteen verder! 

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie inderdaad dat er nog niets is verzonden. Hoe dit kan, durf ik niet te zeggen. 

Geen zorgen, het nieuwe modem heb ik meteen voor je besteld en deze is onderweg naar jou. Je ontvangt hierover een bevestigingsmail en een track & trace code om je bestelling te volgen.

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 

Reageer