Hallo,
Ik heb momenteel nog een Zyxel T-50 router en kan daarmee niet goed de 1gbp/s internetsnelheid van mijn abonnement mee behalen over de wi-fi. Graag zou ik een nieuwere router (T-54 of T-56) ontvangen, is dat mogelijk?
Hallo,
Ik heb momenteel nog een Zyxel T-50 router en kan daarmee niet goed de 1gbp/s internetsnelheid van mijn abonnement mee behalen over de wi-fi. Graag zou ik een nieuwere router (T-54 of T-56) ontvangen, is dat mogelijk?
Hi
Hi, ik heb momenteel nog een draytek router met glasvezel. Ik haal daarmee niet de snelheid die zou moeten kunnen.
kan ik een nieuwe t54/t56 krijgen?
groetjes rogier
Hoi
Dat kan ik voor je regelen, echter is de T-56 op dit moment niet op voorraad, de T-54 kan ik wel opsturen. Zal ik dat voor je in gang zetten? Er dient hiervoor wel een monteur langs te komen om het ONT te installeren.
Hoi
Dat kan ik voor je regelen, echter is de T-56 op dit moment niet op voorraad, de T-54 kan ik wel opsturen. Zal ik dat voor je in gang zetten? Er dient hiervoor wel een monteur langs te komen om het ONT te installeren.
Hi tommie ja graag. Dank je!
gr rogier
Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een link om de afspraak in te plannen met de monteur. Ik adviseer hier even mee te wachten tot je het modem in huis hebt. Zo weet je zeker dat je alle benodigdheden hebt voor de installatie van het nieuwe modem.
Het oude modem hoef je niet meer terug te sturen, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt.
Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten. Ik wens je alvast veel plezier van het nieuwe modem!
Beste teresa, ik heb van guidion wel een afspraak link gekregen maar ik heb nog geen modem bevestiging gekregen en onder tussen is de modem ook nog niet geleverd.
zou je kunnen nagaan waar het fout gaat?
dank en gr rogier
Hoi
Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie inderdaad dat er nog niets is verzonden. Hoe dit kan, durf ik niet te zeggen.
Geen zorgen, het nieuwe modem heb ik meteen voor je besteld en deze is onderweg naar jou. Je ontvangt hierover een bevestigingsmail en een track & trace code om je bestelling te volgen.
Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.