Skip to main content
Beantwoord

8180 Cable error


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Mijn wifi valt er meerdere keren per dag en soms per uur uit.

het begint vrij vervelend te worden. 

Router uitgezet en na 30 seconden weer aan. niks.

Kabeltjes in en uit gehaald. niks. 

ik heb een Huawei router. 

 

kunnen jullie nakijken wat er aan de hand is? 

ik zie andere topics waar het probleem de netwerkbeheerder was. 

 

groeten, 

 

Thomas

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Thomas.E 

Omdat de tv een 8180 error geeft neem ik aan dat het internet compleet wegvalt WiFi en bedraad?

Bij die aansluiting die jij hebt op de 2de foto zit meestal nog een ander punt in de meterkast, heb je daar iets van onderstaande :

 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 mei 2022

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21599 reacties
  • Antwoord
  • 26 mei 2022

Hallo @Thomas.E 

Omdat de tv een 8180 error geeft neem ik aan dat het internet compleet wegvalt WiFi en bedraad?

Bij die aansluiting die jij hebt op de 2de foto zit meestal nog een ander punt in de meterkast, heb je daar iets van onderstaande :

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 28 mei 2022

Nee. Maar 1. daarnaast is mijn meterkast buiten my apartment.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21599 reacties
  • 28 mei 2022

@Thomas.E 

De kabel die naar het aansluitpunt bij jouw in de woning gaat is die aan de andere kant aangesloten in de meterkast buiten jouw woning en hoe lang zou die kabel dan ongeveer zijn?


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen