Al 3 dagen bezig geweest om mijn wifipunt te binden met mijn modem. Niet gelukt. Gebeld en een nieuwe wifipuntbinnen gekregen. Daarmee ook niet gelukt. Dus heb ik gekeken waar het probleem lag en ik zag dat mijn 5ghz netwerk verdwenen was. Heb mijn modem geprobeerd opnieuw op te starten en het 5ghz netwerk aan en uit te zetten, maar niet gelukt.
Kunnen jullie checken voor mij? Zou heel erg helpen!
Groetjes
Bladzijde 1 / 1
Hallo @Jeremy Bikindo
Staan 2,4 GHz en 5 GHz niet onder 1 SSID of had je beide frequenties een andere naam gegeven?
@Waqqas Beide frequenties een andere naam gegeven!
@Jeremy Bikindo
Misschien een fabrieksreset uitvoeren van het modem door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden indrukken met een paperclip bijvoorbeeld en dan opnieuw instellen?
@Waqqas
Zojuist gedaan. Heb de portal geopend en ik zag dat dat ik op een of andere manier niet de 2.4 en 5ghz kan onderscheiden. Ik kan niet klikken op het check boxje
@Waqqas '’Kan niet worden uitgeschakeld, omdat MESH actief is'’ staat er
@Jeremy Bikindo
Ga eerst naar menu > netwerkinstellingen > draadloos > Easymesh (tabblad), zet die uit en klik op toepassen. Nu kun je daar dat vinkje weghalen en de netwerken scheiden.
@Waqqas Gedaan en heb ze kunnen splitsen, maar de 5ghz netwerk is nergens te vinden.
Heb de 5ghz ook een aparte naam gegeven..
@Jeremy Bikindo
Andere apparaten zien ook maar 1 netwerk?
Best raar anders, na een fabrieksreset hoor je beide SSID's te zien als je ze enkel splitst.
Via netwerkinstelling > draadloos > algemeen kan je ook e.e.a wijzigen.
Ik heb alle bovenstaande stappen uitgevoerd, maar krijg geen twee aparte netwerken te zien. Ik heb beide netwerken ‘2.4’ en ‘5’ genoemd, maar alsnog krijg ik maar 1 TMNL-XXXXXX netwerk te zien..
Iemand nog ideeën? Ik heb inmiddels ook de router gereset via ‘onderhoud’ - herstellen - Terug naar standaard fabrieksinstellingen.
Maar ook dan geen resultaat. Hij blijft maar 1 SSID geven.
Gr. Sander
Aah.. nogmaals herstarten lijkt het hem te doen.
Hi @Sdito, top dat je op dit topic bent uitgekomen! Super om te lezen dat het inmiddels is gelukt! Kun je bevestigen of het nog steeds bij je werkt na de herstart? Anders ga ik je hier graag verder bij helpen.
Hi @Sdito, top dat je op dit topic bent uitgekomen! Super om te lezen dat het inmiddels is gelukt! Kun je bevestigen of het nog steeds bij je werkt na de herstart? Anders ga ik je hier graag verder bij helpen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.