Skip to main content

Hiervoor was het iedere zondagavond raak dat de WIFI het begaf. Nu 3x in de week. Storing geeft in Utrecht aan. Ik woon in Rotterdam. Slechte provider. Gebeurd al sinds Tmobile, Odido is geworden. En altijd in de avond. Ook altijd een verrassing op welke dag pff. Ik wil nu wel een keer gecompenseerd worden na al die jaren. Wanneer gebeurde het? Om 20:07. Klantenservice gesloten! Dan denk je glasvezel te nemen, extra te betalen. Wat krijg je? Extra shit terug. 

En ja, stroomkabel eruit, 30 sec wachten, kabel in andere poort etc. etc. wat we al jaren weten. Nee ligt het niet aan.

Hallo @DM1711 

Gaat het alleen om de WiFi of ook bekabeld internet?

Zijn de WiFi punten draadloos of bekabeld verbonden met de router?


Ja het tv-kastje is bekabeld met de router. Ook uit.


Elke poort geprobeerd, niks doet het. 5 lampjes groen, 1 knippert en 1 is uit.


3e lamp is rood


Wereldbol is rood. Alles al veranderd


Die bijna dagelijkse storing heb ik ook nu sinds anderhalve week en is strontvervelend. Nu geen last van want nu is de verbinding al ruim een uur weg.... Hallo KPN hebben jullie nog een leuke aanbieding?


 


Nog steeds niet online..


@DM1711 

Zorg er bij glasvezel voor dat de internetkabel vanaf de mediaconverter op deblauwe WAN poort van de Zyxel is aangesloten.

Heb je al eens een fabrieksreset van de Zyxel uitgevoerd door het resetknopje achter de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken?


Ja, maar dat helpt niet. Al geprobeerd natuurlijk.


mediaconverter al van spanning gehad?


@DM1711 

En welke lampjes zie je nu branden, knipperen of uit op de mediaconverter?


Wereldbol geeft geen enkele lampje meer aan aantal zijn groen aantal uit. Ook al paar keer van stroom af gehaald.


Hoi @DM1711, ik heb het direct nagekeken! De technische dienst heeft het inmiddels opgelost gemeld. Ervaar je dit ook op locatie? Groetjes, Ishana


Reageer