Skip to main content

3 maanden lang wegvallend internet

  • 22 July 2024
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Sinds 3 maanden glasvezel klant bij Odido. Kon ik de tijd maar terugdraaien.. wat een drama. Sinds overstap van het koper Ziggo naar glas van Odido alleen maar drama, wegvallend internet, zowel wifi als bekabeld, blijkt een bekend probleem in regio Utrecht / Nieuwegein. 
Zeker 100 keer contact gehad met de Servicedesk die helemaal niets kunnen betekenen. 4 keer een monteur over de vloer gehad die voor niets komen (hardware vervangingen) terwijl men weet dat er andere problemen van kracht zijn. 2 klachten formulieren ingediend waar ik nu nog antwoord op moet krijgen. Meerdere malen gevraagd om mijn contract te ontbinden zodat ik weer terug kan gaan naar Ziggo en Odido in gebreken gesteld maar blijkt allemaal niet te kunnen. Helpdesk Medewerkers die verschillende dingen zeggen en beloven maar er gebeurt helemaal niets. Michael van Kant (2e lijn) die beloofde dat het opgelost zou worden en aangaf dat ik hem direct kon benaderen via Odido Service waar ik niets meer van verneem en nergens meer op reageert. Ik zit in een loop waar ik niet uitkom en ga vandaag maar eens een jurist inschakelen tbv contract ontbinding. Ik heb nog nooit zoiets kansloos mee gemaakt. Helemaal kijkend naar die mooie beloftes van Tisha van Lammeren (directie) bij radar. Nou, Tischa, als Odido dit bij alle klanten doet dan weet ik wel wat er met Odido gaat gebeuren aan het einde van dit jaar.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @PR2024, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik begrijp je sentiment hierin volledig. Ik zie veel liever dat je ervaring met onze dienst en service anders is dan hoe je deze nu beschrijft. Ik dank je daarom dat je contact opneemt, zo kan ik hier mee aan de slag. Ik ben meteen voor je gaan kijken en je hebt inderdaad een groot dossier bij ons in het systeem staan. Nu zie ik dat je vandaag nog contact hebt gehad met de klantenservice en dat er opnieuw een afspraak met Guidion is gemaakt. Zou je mij hiervan op de hoogte willen houden? Als dit niet gaat werken dan kunnen we kijken naar andere opties!

Dank voor het bericht. 
Voor het verzenden van jullie reactie is het contract per direct ontbonden. 
Als jullie het dossier goed hadden gelezen hadden jullie dit wellicht kunnen zien. Wat jullie zeker hadden kunnen zien is dat Guidion hier meerdere malen voor niets over de vloer is geweest, zelfs als ik en Guidion nadrukkelijk aansturen op een monteur van KPN (netwerk) presteren jullie het om wederom Guidion te laten komen. En ook nu, presteren jullie het om Guidion aan te sturen terwijl mijn contract is ontbonden en jullie weten dat er een groot ander probleem speelt in omgeving utrecht/nieuwegein binnen de centrale.
En wat wil je, ik heb een kijkje in de keuken (centrale) kunnen nemen en gezien hoe de patchkabels (geel spaghetti werk) er bij hangen. Als ik jullie was zou ik een schoonmaak en blijvend-schoon programma uitvoeren anders gaat het jullie en de andere telco’s een hoop klanten kosten.

Ik heb hier verder geen woorden voor dus zal er ook geen woorden meer aan vuil maken. Wil alleen nog vermelden dat ik blij ben dat ik van jullie verlost ben. 👍🏼

Reageer