Skip to main content
Beantwoord

2244 reageert niet


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb 2 codes gekregen maar ik krijg geen reactie van 2244. Wat nu? 

Beste antwoord door Cristien

@Ks3401  

De vouchercode is alleen te activeren met een Odido of Ben simkaart (prepaid of abonnement). Stuur de code via een SMS naar 2244 en ontvang binnen 15 minuten de bevestiging. Hierna kun je jouw mobiele hotspot instellen zodat je via deze noodoplossing toch nog online bent.

 

Bekijk origineel

7 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8110 reacties
  • 11 maart 2024

Hallo @Ks3401  Welkom vandaag. Waarom heb je 2 vouchers gekregen? Gebruik je ze wel met een Odido of Ben Simkaart?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 11 maart 2024

Omdat iemand van de klantenservice er zojuist voor heeft gezorgd dat er nu geen internet en wifi werkt in ons thuis. Dus heeft ze 2 codes voor data gegeven, maar als ik 2244 sms dan krijg ik geen reactie. 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8110 reacties
  • Antwoord
  • 11 maart 2024

@Ks3401  

De vouchercode is alleen te activeren met een Odido of Ben simkaart (prepaid of abonnement). Stuur de code via een SMS naar 2244 en ontvang binnen 15 minuten de bevestiging. Hierna kun je jouw mobiele hotspot instellen zodat je via deze noodoplossing toch nog online bent.

 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 11 maart 2024

Serieus? Ik heb een telefoon van werk (KPN) en kan daar dus niks aan doen. Ik zit nu dus zonder internet en wifi. En nu?


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8110 reacties
  • 11 maart 2024
Ks3401 schreef:

Serieus? Ik heb een telefoon van werk (KPN) en kan daar dus niks aan doen. Ik zit nu dus zonder internet en wifi. En nu?

Waarom heb je storing? Is er iets stuk? Zijn ze al met jouw storing bezig?
Je zou eventueel een prepaid kaartje van Odido kunnen kopen? €10,- Bij elke supermarkt te koop)

Die codes werken daar ook op dan kan je in ieder geval even vooruit. ?
Sorry 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 11 maart 2024

Ga voorlopig nog geen cent meer aan jullie uitgeven. Probeer al 5 weken een monteur hier te krijgen maar van mevrouw moesten we per se nog een aantal stappen doorlopen. Eindstand is nu dat niks werkt. Echt belachelijk zijn jullie. 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8110 reacties
  • 11 maart 2024

@Ks3401 Ik probeer te helpen.
Jullie is niet ik. ik ben net als jij een klant. 5 weken geen internet en nu pas hier reageren?🫣.

 

Die stappen zijn om duidelijkheid te krijgen of een monteur nodig is. 

Als je daar geen gebruik van wil maken terwijl je geen internet hebt  Komt het wel raar over of lukt het je niet?

De moderators gaan je verder helpen.  Ik heb het doorgegeven (geen garantie maar doe wel mijn best voor je!

Als je geen prepaid kaartje koopt heb je jezelf er mee. Los het tijdelijk voor jezelf op.

Wie weet vergoeden ze dat Prepaid kaartjes ook? Daar ga ik niet over! 👍🏻😉


 

 

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen