2.4Ghz smart apparaten verbinden niet

  • 4 April 2024
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb reeds geprobeerd om 2 SSID’s aan te maken, maar alsnog verbinden al mn smart apparaten niet met het 2.4Ghz netwerk. De apparaten zien het netwerk wel, maar verbinden er niet mee. Overigens is het ook verdomd lastig om in de router te komen. Blijft vastlopen of laadt niet. 

Tommie van Odido 28 dagen geleden

Hi @Wkeuris, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil je hier dolgraag mee helpen. Dit kan aan een bug liggen in de firmware of aan WPA-3 beveiliging en Wifi 6. Kan je een WPA-3 op WPA-2 zetten en Wifi 6 uitschakelen? Daarnaast zet ik graag de nieuwe firmware op jouw modem, echter kan ik geen abonnement vinden op je klantnummer en/of e-mailadres. Zou je je juiste klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Wkeuris, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil je hier dolgraag mee helpen. Dit kan aan een bug liggen in de firmware of aan WPA-3 beveiliging en Wifi 6. Kan je een WPA-3 op WPA-2 zetten en Wifi 6 uitschakelen? Daarnaast zet ik graag de nieuwe firmware op jouw modem, echter kan ik geen abonnement vinden op je klantnummer en/of e-mailadres. Zou je je juiste klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345.

Hi @Wkeuris, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil je hier dolgraag mee helpen. Dit kan aan een bug liggen in de firmware of aan WPA-3 beveiliging en Wifi 6. Kan je een WPA-3 op WPA-2 zetten en Wifi 6 uitschakelen? Daarnaast zet ik graag de nieuwe firmware op jouw modem, echter kan ik geen abonnement vinden op je klantnummer en/of e-mailadres. Zou je je juiste klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345.

Ik heb mn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel. Dit is abracadabra voor mij: “Dit kan aan een bug liggen in de firmware of aan WPA-3 beveiliging en Wifi 6. Kan je een WPA-3 op WPA-2 zetten en Wifi 6 uitschakelen?” Misschien kan iemand mij contacten hierover? Of kan ik hier de klantenservice voor bellen? Zonder al te lange wachttijden? Ik heb een zakelijk abonnement.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Wkeuris 

Dit is een forum voor particuliere klanten, je kunt bellen met de zakelijke klantenservice op telefoonnummer 0800 7112 om samen tot een oplossing te komen.

Reageer