Skip to main content

1 van 2 wifiplus werkt niet

  • 8 June 2024
  • 5 reacties
  • 57 Bekeken

Goedenavond.

We hebben sinds donderdag internt+tv van Odido. Alles is mooi geinstalleerd. Alleen nu blijkt 1 van de 2 wifiplus niet te werken. Deze al gereset, opnieuw geinstalleerd etc. Maar zonder resultaat. Wifiplus brand, na installatie, wel goed, zowel power, wifi en signaal.

Bij zoon op kamer staat de wifiplus. Sluiten we deze aan, is er nauwelijks download/upload snelheid (soms 0 kb/s). Nemen we de andere wifiplus, halen we meteen meer dan 600mb/s. Kanbels en locatie blijven hetzelfde.

Is daadwerkelijk de Wifiplus kapot of zijn er nog andere optie die ik kan doen?

 

Alvast bedankt,

Edgar

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @EdgarT, goed dat je dit aangeeft! Kun je dit wifipunt wel bekabeld installeren en branden de juiste lampjes dan wel? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

Hoi, wifiplus is bekabeld aangesloten. Vervolgens is computer bekabeld aangesloten en speedtest gedaan. Dan zijn de down/upload snelheden. Wissel ik dit wifiplus, dan halen we op zelfde wijze meer dan 600mb/s. Wifi signaal zelf is zwak, want tv app loopt continu vast.. snelheden zijn dus bekabeld gemeten.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @EdgarT, op dit moment is er maar 1 wifipunt aangesloten. Kan je de andere aansluiten zodat ik het wifipunt kan onderzoeken? Alvast bedankt! 

Hoi. Beide Wifipunten zijn actief en dus aangesloten

Reputatie 7
Badge +9

Hi @EdgarT, ik wilde net het wifipunt omruilen voor je maar toen zag ik dat dit al in gang gezet is door de klantenservice. Zou je mij een heads-up willen geven als je het nieuwe punt geïnstalleerd hebt? 

Reageer