Skip to main content

1 van 2 wifiplus werkt niet


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedenavond.

We hebben sinds donderdag internt+tv van Odido. Alles is mooi geinstalleerd. Alleen nu blijkt 1 van de 2 wifiplus niet te werken. Deze al gereset, opnieuw geinstalleerd etc. Maar zonder resultaat. Wifiplus brand, na installatie, wel goed, zowel power, wifi en signaal.

Bij zoon op kamer staat de wifiplus. Sluiten we deze aan, is er nauwelijks download/upload snelheid (soms 0 kb/s). Nemen we de andere wifiplus, halen we meteen meer dan 600mb/s. Kanbels en locatie blijven hetzelfde.

Is daadwerkelijk de Wifiplus kapot of zijn er nog andere optie die ik kan doen?

 

Alvast bedankt,

Edgar

Uitgelichte reactie

9 juni 2024

Hoi @EdgarT, goed dat je dit aangeeft! Kun je dit wifipunt wel bekabeld installeren en branden de juiste lampjes dan wel? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

5 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2420 reacties
  • 9 juni 2024

Hoi @EdgarT, goed dat je dit aangeeft! Kun je dit wifipunt wel bekabeld installeren en branden de juiste lampjes dan wel? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 9 juni 2024

Hoi, wifiplus is bekabeld aangesloten. Vervolgens is computer bekabeld aangesloten en speedtest gedaan. Dan zijn de down/upload snelheden. Wissel ik dit wifiplus, dan halen we op zelfde wijze meer dan 600mb/s. Wifi signaal zelf is zwak, want tv app loopt continu vast.. snelheden zijn dus bekabeld gemeten.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14836 reacties
  • 10 juni 2024

Hi @EdgarT, op dit moment is er maar 1 wifipunt aangesloten. Kan je de andere aansluiten zodat ik het wifipunt kan onderzoeken? Alvast bedankt! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 10 juni 2024

Hoi. Beide Wifipunten zijn actief en dus aangesloten


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14836 reacties
  • 11 juni 2024

Hi @EdgarT, ik wilde net het wifipunt omruilen voor je maar toen zag ik dat dit al in gang gezet is door de klantenservice. Zou je mij een heads-up willen geven als je het nieuwe punt geïnstalleerd hebt? 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen