Skip to main content

1 gbit netwerk werkt slecht

wij hebben thuis 1 gigabit glasvezel netwerk maar mijn ping is kapot slecht in games kan iemand mij uitleggen hoe dat kan of mij helpen?

Uitgelichte reactie

19 maart 2025

Hallo ​@semihdeknaagdier 

Game je bekabeld of via de WiFi en zit hier misschien nog iets tussen zoals een switch?

Hoe is de verbinding op andere apparaten in huis?

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20541 reacties
  • 19 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hallo ​@semihdeknaagdier 

Game je bekabeld of via de WiFi en zit hier misschien nog iets tussen zoals een switch?

Hoe is de verbinding op andere apparaten in huis?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 maart 2025

hallo ​@Waqqas,

Ik speel op wifi ik probeerde op bekabeld maar het werkte nog slechter
mijn broertje gamet op  ps4 pro  en heeft geen problemen en andere personen die er zijn hebben vaak ook problemen zoals mijn vriend wanneer hij naar mij komt uit het buitenland

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20541 reacties
  • 19 maart 2025

@semihdeknaagdier 

Dus dan komt het alleen voor op jouw game console? Game je op een pc, laptop, of iets anders?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 maart 2025

@Waqqas 
nee soms op telefoon op mijn pc heel vaak en wanneer mijn vriend komt dan werkt de wifi slecht op zijn ps5

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20541 reacties
  • 19 maart 2025

@semihdeknaagdier 

Is de snelheid wel in orde? Sluit je pc eens bekabeld aan, doe een speedtest met de Ookla speedtest app en deel het resultaat hier.

Welke mediaconverter heb je?

De router kan je eventueel ook voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld om te kijken of dat verbetering brengt.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 maart 2025

@Waqqas 
dankje ik ga het later wel proberen

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen