Een korte inleiding; mijn schoonouders wonen in een semi verzorgtehuis en wilden hun telefoon nummer veranderd hebben ivm iemand die hun steeds lastig valt. Op 6 juni gebeld met T-mobile, nieuw nummer aangevraagd en dezelfde dag bevestiging gekregen dat alles geregeld is.
Vanaf dat moment kon er niet meer gebeld worden en niemand kon hun meer bellen. Nieuw nummer of oude nummer, geen verbinding meer. Best wel lastig omdat ook de noodoproep via de telefoonlijn loopt.
Volgende dag met T-mobile gebeld en de toezegging gekregen dat er de dag erna iemand van Guidion langs zou komen. Inderdaad een berichtje dat ie rond 09.15 voor de deur zou staan. Geen probleem, behalve dan dat ie pas om 12.30 voor de deur stond.
Aardige monteur, heeft alles nagekeken en bevestigd dat het probleem niet binnenshuis lag. Hij heeft een rapport gemaakt met daarin ook de vraag om spoed ivm de noodlijn.
En toen begon het wachten. Op 12, 13, 16 en 20 juni gebeld en steeds maar weer doorverbonden worden, excuses en medeleven maar geen oplossing. Ook geen afspraak kunnen maken voor een reparatie. Technische dienst is blijkbaar een ander bedrijf ?
Het gaat hier om een simpele verandering van het telefoon nummer. Hoe moeilijk kan het zijn en hoe lang gaat dit nu weer duren ?
Ikzelf heb diverse problemen gehad met T-Mobile waarvan de oplossing altijd onnodig lang heeft geduurd. Waarom veranderd er niks ?
Bas