Ik wil mogelijk overstappen en ik ben GEEN klant nog
Dan wil ik.
- Mobiel bellen
- Internet
- Vastbellen
Maar ik kan als ik probeer zelf samen te stellen alleen maar vinden
Optie 1+2 of Optie 2+3 maar niet 1+2+3 klopt dat ?
Ik wil mogelijk overstappen en ik ben GEEN klant nog
Dan wil ik.
Maar ik kan als ik probeer zelf samen te stellen alleen maar vinden
Optie 1+2 of Optie 2+3 maar niet 1+2+3 klopt dat ?
Optie 1 kun je apart van 2 en 3 afsluiten, daarna mag je zelf klantvoordeel activeren bij beide producten en als alles klopt krijg je de voordelen die er bij horen.
Best raar, maar mobiel en thuis zijn 2 verschillende bedrijven met dezelfde naam, ook de inlog omgeving is gescheiden van elkaar, je moet 2 keer een My T-Mobile aanmaken/inloggen.
P.S., optie 3 is een uitbreiding op 2, kun je apart aan en uitzetten, kan bij weinig providers los geweekt worden van je pakket.
Dank je voor het antwoord. Ik heb idd 2 accounts tmobile maar hij accepteert de inlog van mobile om naar hier te gaan :-)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.