Hoi, zojuist overgestapt naar T-mobile omdat Tele2 er bij mij mee ophield. Telefoonaansluiting omgezet. In alle correspondentie werd gezegd dat dit na een half uur zou werken. Maar het werkt nog niet en nu zegt klantenservice dat het 2-3 dagen gaat duren. Het genoemde half uurtje is een ‘foutje’. Klopt dit? En waarom vermelden ze dit in alle mails als het gewoon niet klopt?
Hoi
- Postcode en huisnummer.
- Je geboortedatum.
- De laatste vier cijfers van je IBAN.
- Het telefoonnummer dat je wil meenemen.
Hiermee kan ik snel voor je aan de slag om het voor je geregeld te krijgen!
Hoi
Mocht de lijn nog geen leven vertonen, kan je dan controleren of de telefoon op ‘Phone 1’ is aangesloten?
Ik hoor graag of het je is gelukt!
Hier was vast bellen direct al actief
Brandt het VoIP lampje wel op de Zyxel en staat in My T-Mobile bij abonnementen actief bij vast bellen?
Hoi
Mocht de lijn nog geen leven vertonen, kan je dan controleren of de telefoon op ‘Phone 1’ is aangesloten?
Ik hoor graag of het je is gelukt!
Hoi, telefoon was op Phones2 aangesloten. Nu omgezet naar Phones1 en het werkt! Had monteur dit verkeerd aangesloten? En waarom zou het 3 dagen duren terwijl in de communicatie 30 minuten wordt genoemd?
Dat de telefoon op de verkeerde PHONE poort wordt aangesloten gebeurt wel vaker, zoals ik ook al zij was VoIP bij mij direct al actief en bij jou ook waarschijnlijk. Ik vermoed dat die 3 dagen een misverstand is.
Ik heb twee keer de klantenservice gebeld, en beide keren werd die termijn van 2-3 dagen genoemd.
Hi
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dat we altijd voor je klaar staan!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.