Ik had mijn VoIP gegevens toegevoegd in Zoiper, en uitgaande oproepen gaat prima, maar oproepen ontvangen niet.
Voorheen gebruikte ik Bria Solo (de gratis versie) en daar kwamen binnenkomende oproepen de ene keer wel binnen, de andere keer niet, dat leek heel random te zijn.
Nu ik Zoiper gebruik kan ik helemaal geen oproepen meer ontvangen, binnenkomende oproepen komen meteen als gemist in de oproeplijst te staan, met daarbij de foutmelding
“Can't match media or invalid port in SDP (code: 1)”
Ik heb Zoiper gemaild en kreeg dit als reactie:
This error means that the server is sending the call either with encryption which is not enabled on your side or with codecs which are not enabled for you.
I suggest that you contact your service provider and clarify with them if the server does not send the call with SRTP (which you would need to manually enable from Zoiper's settings if they do), also ask them which codecs they support and recommend.
Then set Zoiper's codecs selection as per their suggestion from zoiper → settings → accounts → your SIP account → advanced → audio codecs.
Ik heb de T-Mobile klantenservice gevraagd, maar die hadden, zoals ik wel had verwacht, geen idee waar ik het over had.
Weten jullie wat deze gegevens zijn of waar ik deze gegevens kan vinden?