Skip to main content

Ik ben deze week van KPN overgestapt naar Odido. Bij KPN altijd een eigen FRITZ!Box 7590 gebruikt. Internet via Odido was eenvoudig werkend te krijgen met de FRITZ!Box, maar ik krijgt met geen mogelijkheid VoIP werkend. De logs geven telkens 401.

Ik heb de verschillende bestaande topics nagelopen, maar geen resultaat.

  • Heb voor de gebruikersnaam zowel met als zonder @voip.t-mobilethuis.nl
  • Heb als telefoonnummer zowel met +31 als 31 als alleen het telefoonnummer met netnummer geprobeerd.
  • Heb dit geprobeerd via "Andere aanbieder” als via het "T-mobile thuis” profiel.
  • Het wachtwoord is via mijnOdido ingesteld en voldoet aan de eisen. Speciaal teken is een _
  • In het Zyxel modem registreert de telefonie wel direct.

Modem is een FRITZ!Box 7590 met firmware 07.57 (meest recente officiële firmware)

Getest op een FRITZ!Box 5530 die ik nog had liggen en ook hier hetzelfde probleem. Dit modem is volledig gereset voor instellen.

 

Ik hoop dat iemand de gouden tip heeft.

 

 
 

 

 


@102sander102 hoi

Er zijn nog steeds problemen met het aan maken van het wachtwoord.

Deze is anders dan wat je aan maakt.

Lees dit topic even door.

Het is een oud topic maar dat is de manier om de inlog te achterhalen.

 


Hoi,

Direct nadat ik dit plaatste kwam ik het topic hierover tegen. Met het script is het intussen gelukt. In elk geval bedankt voor het meedenken.


@102sander102 

Mooi dat het gelukt is.👍


Reageer