Skip to main content

Hallo, sinds kort werkt hier de voicemail van de vaste telefoon niet meer. Men krijgt wel de voicemail te horen en kan inspreken, maar ik krijgen helmaal geen bericht/mail daarvan. Heeft altijd gewerkt.

Bvd, Tom

Heb jij al bericht gehad?


Nee helaas niks meer gehoord hier.


Hoi @HereIsTom, ik heb het direct nagekeken! Het is nog in onderzoek bij de Technical Service Desk (deze Odido voor thuis afdeling houdt zich bezig met complexere netwerkissues en storingen). Zodra we meer informatie hebben. zullen we het direct laten weten. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana


Dank @Ishana van Odido, dan wachten we het nog even af.


Ah oke dus het gaat echt om de e-mail die verstuurd wordt @HereIsTom & @FraRin. Dit onderzoek loopt, hopelijk hebben we hier snel de oplossing voor! 

Hoi Tommie, is er al een oplossing gevonden voor het versturen voicemail bericht naar e-mail? Ik heb nog steeds niks gehoord.


Ze zijn nog steeds bezig met het onderzoek @Elisabeth-46. Hopelijk hebben ze snel de oplossing hiervoor! 


Ze zijn nog steeds bezig met het onderzoek @Elisabeth-46. Hopelijk hebben ze snel de oplossing hiervoor! 

Dank voor de reactie. Ik zou binnen 3 werkdagen bericht krijgen van de technische dienst……..hoop wel zeer binnenkort een oplossing te hebben. Dit is echt heel vervelend voor me. Heb die vaste telefonische aansluiting met melding voicemail berichten hard nodig in mijn situatie. En elke keer bellen naar de voicemail om te zien of er een bericht is ingesproken kost me steeds geld...en dat is niet volgens afspraak. 


Ja, ik sluit me graag aan bij deze verhalen/problemen met voicemail. Ben onlangs overgestapt vanuit Tweak (overgenomen door Odido).

Ten eerste wilde ik op een ander e-mail adres mijn voicemails toegestuurd krijgen dan waarmee ik een Odido account heb gemaakt maar dat moest hetzelfde e-mailadres zijn. Vraag is dan waarom ik dat wel anders kan aangeven bij mijn voicemail instellingen… maar goed. Maar bij rechttrekken bleef het probleem overigens bestaan. Ik krijg nog steeds geen e-mails van mijn voicemail berichten.

Laatste update vanuit hen: ruim twee weken geleden (we’re working on it...)


Ja, dit is een uiterst vervelende situatie. Je betaalt nu ook voor een dienst die niet geleverd wordt.

Vanavond kwamen in Radar een aantal zaken van de provider Odido ter sprake die nog steeds niet werkten.

En ook dat er een compensatie voor een aantal van de gedupeerde mensen kon komen. Je hebt meer aan een oplossing dan aan een compensatie. Ik heb er weinig vertrouwen meer in dat de voicemail nog in een email afgeleverd word. Hopelijk komt er deze week nu eindelijk een oplossing. 


Nee helaas niks meer gehoord hier.

Jouw probleem opgelost? Ik heb nu al 3x bericht gekregen dat het opgelost is; laatste keer vanavond. Maar nee hoor, wéér niks! 


Ja, ik sluit me graag aan bij deze verhalen/problemen met voicemail. Ben onlangs overgestapt vanuit Tweak (overgenomen door Odido).

Ten eerste wilde ik op een ander e-mail adres mijn voicemails toegestuurd krijgen dan waarmee ik een Odido account heb gemaakt maar dat moest hetzelfde e-mailadres zijn. Vraag is dan waarom ik dat wel anders kan aangeven bij mijn voicemail instellingen… maar goed. Maar bij rechttrekken bleef het probleem overigens bestaan. Ik krijg nog steeds geen e-mails van mijn voicemail berichten.

Laatste update vanuit hen: ruim twee weken geleden (we’re working on it...)

Ik kreeg 3x bericht dat het nu in orde was…...vanavond als laatste keer….maar NIETS is waar! 

Ik werd vrijdag gebeld dat ik een vaste medewerker kreeg omdat ik steeds als ik belde een ander kreeg en dat dat vervelend voor me was. Die man zou dinsdag om 10.00 uur bellen hoe de stand van zaken was. Niet dus. Ik weer gebeld. Zou binnen 24 uur teruggebeld worden door Nick….ook niet gebeurd. En dan een mail krijgen 's avonds dat alles naar behoren werkt Niet dus!! Ik accepteer dit niet meer…...moest maar een paar keer per dag mijn voicemail bellen of er iets was ingesproken…..en elk gesprek kost geld, voor niets!! 


Ze zijn nog steeds bezig met het onderzoek @Elisabeth-46. Hopelijk hebben ze snel de oplossing hiervoor! 

Dank voor de reactie. Ik zou binnen 3 werkdagen bericht krijgen van de technische dienst……..hoop wel zeer binnenkort een oplossing te hebben. Dit is echt heel vervelend voor me. Heb die vaste telefonische aansluiting met melding voicemail berichten hard nodig in mijn situatie. En elke keer bellen naar de voicemail om te zien of er een bericht is ingesproken kost me steeds geld...en dat is niet volgens afspraak. 

Ik heb best veel geduld maar nu is het op. Ik heb inmiddels 3x een mailtje gekregen dat mijn probleem was opgelost en alles naar behoren werkt. De laatste keer vanavond, woensdag 21 mei. Werkt dus niet!

Werd vrijdagmiddag de 17e gebeld door Nick dat ik hem als vast contactpunt kreeg (?) en hij me dinsdag om 10.15 uur zou bellen over de stand van zaken. NIET dus!! Toen heb ik zelf weer gebeld om 12.30 uur. Er werd een mail naar Nick gestuurd dat hij me binnen 24 uur moest bellen. NIET dus!! Iki heb geen enkel vertrouwen meer in deze zaak en veronderstel dus dat de functie voicemail naar email niet geleverd kan worden. Ik moest maar een aantal keren per dag 1233 bellen om te horen of er een bericht was ingesproken. Te gek voor woorden!! Zeker omdat de vaste telefoon in mijn geval erg nodig is door omstandigheden. En elk gesprek begint met een starttarief van € 0,13 en dan €0,13 per minuut. En dan elke keer voor niets! Ik ben hier echt klaar mee . Niet leveren wat je aanbied en niet het fatsoen om de klant te bellen als dat is afgesproken op hun eigen initiatief. Ik ga nu wel verdere stappen ondernemen, want mijn vertrouwen is weg. 


Ze zouden me binnen 3 werkdagen bericht geven maar ik heb dus niets meer gehoord. Gisteren weer gebeld, ze vertelde me dat meerdere klanten er problemen mee hebben maar mijn inziens blijkbaar niet serieus genoeg zodat ze het snel gaan oplossen. Zou pas sinds 17 mei bij een oplosgroep binnen Odido liggen en de klantenservice kan ook niet anders dan afwachten, dus ik moest nog wachten. Inmiddels liggen er voor mij dus al 3 tickets in. Begrijp niet hoe Odido werkt, de urgentie is er zeker niet. helaas afwachten en hopen dat iemand het uitzoekt en repareert. Ik vind het slechte service, ben afhankelijk van die emails nu moet ik dagelijks meerdere keren afluisteren of er VM ingesproken is.


Hey allemaal, de voicemail server liep schijnbaar op onze e-mailserver en deze is een paar maanden geleden uitgezet. Ze zijn nu aan het onderzoeken hoe we dit kunnen oplossen. Het kan daarom wat langer duren. Mijn excuses voor het ongemak!


Hey allemaal, de voicemail server liep schijnbaar op onze e-mailserver en deze is een paar maanden geleden uitgezet. Ze zijn nu aan het onderzoeken hoe we dit kunnen oplossen. Het kan daarom wat langer duren. Mijn excuses voor het ongemak!

slechte zaak dat Odido er op deze manier achter komt, moet toch voordat je een server uitzet of vervangt duidelijk zijn wat erop draait. hoop dat er een oplossing komt, anders ben ik helaas genoodzaakt een andere provider te zoeken die dit wel ondersteunt. Jammer dat het zo loopt en we vanuit Odido hier niets over horen, behalve op dit forum. 


Hey allemaal, de voicemail server liep schijnbaar op onze e-mailserver en deze is een paar maanden geleden uitgezet. Ze zijn nu aan het onderzoeken hoe we dit kunnen oplossen. Het kan daarom wat langer duren. Mijn excuses voor het ongemak!

slechte zaak dat Odido er op deze manier achter komt, moet toch voordat je een server uitzet of vervangt duidelijk zijn wat erop draait. hoop dat er een oplossing komt, anders ben ik helaas genoodzaakt een andere provider te zoeken die dit wel ondersteunt. Jammer dat het zo loopt en we vanuit Odido hier niets over horen, behalve op dit forum. 

Zie mijn verhaal hier boven. Er wordt van alles beloofd en heb nu al 3x!!! een mail ontvangen dat alles nu naar behoren werkt! Niet dus. Ook gemaakte belafspraken worden niet nagekomen. En ik maar wachten….op herstel voicemail naar e-mail, op een medewerker die zich aanbood als contactpersoon…..en dan maar elk telefoontje betalen naar mijn voicemail om te zien of er berichten zijn, terwijl de vaste telefoon voor mij zeer dringend nodig is en altijd prima werkte bij Tele2. Ik ben erg teleurgesteld op dit punt en mis een duidelijke communicatie met Odido hierover. 


Hey allemaal, het onderzoek is nog steeds in volle gang. De technische dienst is druk bezig om een oplossing te vinden voor deze situatie. Zoals ik de vorige keer heb aangegeven kan het langer duren dan normaal. Mijn excuses voor het ongemak!


@Tommie van Odido En hoe staat het er nu voor, helaas werkt het hier nog steeds niet?

 


Nog geen update @HereIsTom. Het is nog steeds in onderzoek! 


Er kon tot vandaag wel nog een Voicemail ingesproken worden en kon je deze via de vaste telefoon ook afluisteren, de email met voicemail bericht ontvangen we niet. Het probleem waar het hier over gaat. Vanaf vandaag is een voicemail inspreken wel nog mogelijk maar afluisteren van de VM via de vaste telefoon werkt nu ook niet meer. Dus wat ingesproken wordt is niet meer af te luisteren en de email krijgen we ook niet.

 

modem reboot gedaan maar dit helpt niet, probleem blijft


Klopt 1233 werkt hier nu ook niet meer, dus kan nu helemaal niet meer horen of iemand iets heeft ingesproken. 😡


Klopt 1233 werkt hier nu ook niet meer, dus kan nu helemaal niet meer horen of iemand iets heeft ingesproken. 😡

ook de portal (mijn odido) werkt niet als je b.v. bij vaste telefonie abonnement instellingen gaat. voicemail staat aan, stel hier je voicemail en berichtenbox in → foutmelding als je erop klikt: Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.

dus instellingen wijzigen kan ook niet meer.

 

ook doorschakelen kan ik niet instellen ook hier een foutmelding, dus de basis dienstverlening bellen voicemail werkt niet eens. Odido moet nu wel in actie komen anders moet ik echt op zoek naar alternatieven. heb hier een bedrijf op draaien. 


Klopt 1233 werkt hier nu ook niet meer, dus kan nu helemaal niet meer horen of iemand iets heeft ingesproken. 😡

ook de portal (mijn odido) werkt niet als je b.v. bij vaste telefonie abonnement instellingen gaat. voicemail staat aan, stel hier je voicemail en berichtenbox in → foutmelding als je erop klikt: Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.

dus instellingen wijzigen kan ook niet meer.

 

ook doorschakelen kan ik niet instellen ook hier een foutmelding, dus de basis dienstverlening bellen voicemail werkt niet eens. Odido moet nu wel in actie komen anders moet ik echt op zoek naar alternatieven. heb hier een bedrijf op draaien. 

ik heb de voicemail uit laten zetten door de klantenservice van Odido want dit kon ik zelf niet via mijn Odido. hoop dat er snel een oplossing komt voor beide problemen (VM en VM naar Email) want het is hopeloos op deze manier


1233 werkt weer maar de voicemail doorsturen naar de e-mail werkt nog steeds niet


@Tommie van Odido is er al een update te geven op dit probleem we ontvangen nog steeds geen emails met voicemail als attachment. Wanneer gaat dit weer werken?


Reageer