Skip to main content

Volgens de instellingen staat de VM aan, maar die gaat niet over. Wie weet raad? 

Hi @marianbp, ik help je hier graag bij! Kun je eens de volgende stappen bij langs gaan? 

  1. Je mag de stroomkabel uit het modem halen.
  2. Wacht dan vervolgens minimaal 10 seconden.
  3. Je mag de stroomkabel terug in het modem doen. Het modem gaat nu opnieuw opstarten, dit kan enkele minuten duren.

Is het probleem hierna verholpen? Zo niet, zou je dan eens de stroom van het hoofdstation van de telefoon kunnen halen? Ik hoor graag of het hierna weer zonder problemen werkt. 

 


Dit heeft helaas niet gewerkt.


Hi @marianbp, dankjewel voor de terugkoppeling! Ik zie dat er een doorschakeling aan stond, maar er stond geen telefoonnummer bij. Het kan zijn dat dit de problemen veroorzaakte. Zojuist heb ik dit dan ook ongedaan gemaakt. Zou je willen checken of het nu wel weer werkt? 🤞


Goeie morgen 🙋‍♀️

Bedankt voor de hulp👍 de voicemail werkt nu.


Yay, fijn om te lezen @marianbp! Heel graag gedaan en maak er een mooie dag van. 


Reageer