Hi @timvw, ik ben meteen jouw verbinding in gedoken! Zo te zien staat het SIP account niet goed geregistreerd staat op het nieuwe modem. Daarnaast heeft de monteur de modemswap nog niet bij ons afgemeld, dus het is nog even de vraag of de oplossing op afstand werkt of dat dit administratief eerst doorgezet moet worden. Ik heb nu dan ook in ieder geval alvast een reprovisie voor je uitgevoerd op het modem dat dit moet oplossen. Wil je laten weten of het hierna weer als een zonnetje werkt? Anders is het voor nu wachten op de afmelding en Guidion zodat ik hierna alsnog de reprovisie kan uitvoeren. Ik ben in ieder geval benieuwd of het nu ook al werkt!
Bedankt voor je reactie en aanpassingen. Het werkt helaas nog niet. Ik heb het modem net een herstart gegeven en dat lost het ook niet op. Het lampje voor telefonie gaat ook niet branden op het modem.
Kunnen jullie de administratie oppakken met Guideon zodat het administratief weer klopt en ik weer bereikbaar wordt via vaste telefonie? Hoe snel verwachten jullie dat dit weer in orde is?
Bedankt alvast en ik hoor graag van jullie!
Hi @timvw,
Dit veroorzaakt voor een probleem in ons netwerk. Door kunnen sommige modems niet hun configuratie voor telefonie ophalen van de server. We hopen dit zo snel mogelijk te lossen. Je hoeft niks te doen, als het probleem is opgelost zal het vanzelf gaan werken. Sorry voor het ongemak!
Het lampje op de Zyxel brandt nu en de telefoonverbinding werkt weer. Bedankt!