Hallo @Wimbo1977 Er was nog iemand met dit probleem.
Klik hier Voor meer informatie. Daar het kerst is moet je even geduld hebben tot dit is opgelost.
MVG. Cristien
Fijne kerstdagen
Hoi @Wimbo1977,
Ik heb zojuist een wijziging aangebracht en heb nu het sterke vermoeden dat ook de telefonie het weer doet. Kun je dit controleren door het vaste nummer te bellen? Mogelijk dien je nog het modem (en het basisstation van de telefoon) kort van de stroom te halen. Laat je weten of het geholpen heeft?
Hoi Sander,
Hij doet het weer!
Bedankt en een fijne kerstdag nog.
ik heb sinds vorige week een snellere internet verbinding, maar helaas doet de vaste telefoon het niet.
Hallo @Salevien
Heb je het modem al herstart en de andere PHONE poort geprobeerd? Brandt het vast bellen lampje wel op de modem of is die uit?
Verder kan je in je T-Mobile thuis account onder abonnementen kijken of vast bellen actief is.
Ik heb de modem al herstart, ik heb Phone poort 2 al geprobeerd. Het vast bellen op de modem brand niet. vast bellen was met het oude modem altijd mogelijk.
Hoi @Salevien, je geeft aan het modem al herstart te hebben, deze staat volgens de lijnmeting echter al zeven dagen en zestien uur aan. Zou je die nog eens willen resetten, alsjeblieft? Dan voer ik een reprovisie uit zodat het signaal opnieuw aangemaakt kan worden, daarna zou Vast Bellen weer moeten werken!
Indien de herstart toch niet het gewenste effect oplevert, kun je het modem terugzetten naar de fabrieksinstellingen - houd er dan wel rekening mee dat alles terugkeert naar hoe deze standaard ingesteld stond: