Hallo allemaal
Ik zit ergens mee. Nou heb ik sinds 31 mei mijn DrayTek om laten ruilen voor een Zyxel T50. Alles is geïnstalleerd zoals de tv box en het internet met 2 WiFi versterkers van Zyxel.
Waar ik mee zit is dat ik mijn huistelefoon niet kan gebruiken. Terwijl alles in mijn abonnement op actief staat.
Ik heb meerdere malen alles goed doorgelezen over het instellen van een huistelefoon en ook meerdere gesprekken hier op het forum. Maar dat heeft mij niet geholpen. Ik heb alle stappen een aantal keerr herhaald.
Dit heb ik gedaan.
1) Een reset van het Zyxel T50 modem
2) gecontroleerd of het hoofdstation aangesloten is op de juiste poort van het modem (zit in Phone 1)
Geconfronteerd of alle kabels niet beschadigd waren.
3) Een modem reset
4) Idem aan stap 2, maar dan op ingang phone 2.
Dit heeft niet gewerkt. Dus ben ik verder gegaan.
5) Ik heb kleine glasvezel kastje in de meterkast van Huawei 10 sec van het stroom afgehaald, dan gewacht totdat het kastje volledig was opgestart. Daarna heb ik dat Huawei kastje gereset met de knop aan de zijkant.
6) vervolgens heb ik het modem weer een reset gegeven. En gewacht tot alles weer was opgestart.
7) Op internet ingelogd op het modem en gekeken of de voip ingeschakeld was en geactiveerd. Dit was weer niet het geval.
Alle stappen nagekeken en alles weer twee keer opnieuw gadaan. Eén keer met de voip instelling DTMF en één keer met de FSK optie.
Ook dit heeft allemaal niet geholpen. En toen dacht. Ik geef het op en stel de vraag aan jullie. Wat doe ik verkeerd en hoe moet ik dit oplossen. Of kan iemand van het forum op afstand mijn modem induiken en er iets aan veranderen. Ik weet het niet meer. Ik heb alles geprobeerd.
Ik zie vanzelf wel een reactie terug. Groetjes.. Erwin
Vaste telefoon werkt niet
Uitgelichte reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.