Skip to main content

kan na installatie niet bellen met vaste telefoon. Krijg ingesprek toon. Heeft dit te maken met VoIP? Las daar net iets over.

Hallo @ispijkerman 

Brand het VoIP lampje op de modem/router en in je T-Mobile thuis account onder abonnementen wat staat er bij vast bellen?

Heb je de andere PHONE poort ook geprobeerd of een andere telefoonkabel misschien?


Hoi @ispijkerman en welkom op de Community! Ik heb de abonnementsgegevens opnieuw naar het modem verzonden, in de hoop je telefoon aan de praat te krijgen. Wil je controleren of je de telefoon in poort Phone 1 hebt gestopt? Deze lijn is namelijk voor jou geactiveerd. Zou je hierna het modem voor tien seconden willen loskoppelen van de stroom? Hierna kun je als het goed is weer gebruik maken van de vaste lijn!


Hallo Ginny,

Dank je wel voor je actie.

Kabeltje zat idd. in de verkeerde poort. Door monteur geplaatst overigens. 

Telefoon doet het!!!!!!

Dank je wel


Yay, super fijn om te lezen dat jij nu weer kan bellen @ispijkerman! Wat gek dat deze in de verkeerde poort zat, excuses daarvoor. Maar gelukkig werkt het weer. Als je verder nog vragen hebt, weet dan dat je te allen tijde hier aan de bel kunt trekken.