Ik vraag dit voor mij buurman [privégegevens verwijderd door Moderator] n die heeft een nieuw
alles in in bij jullie en geen computer daarom heeft hij mij gevraagd Dit te vragen aan u
en is afhankelijk van de vaste telefoon
Hallo @digiview
Het kan zo zijn dat je telefoonlijn nog niet volledig is geactiveerd.
Als je inlogt in T-mobile thuis staat er dan bij abonnement & instellingen aan sinds 9 april en kan je naar instellingen > bellen, zie je daar alle instellingen en verbruik?
Misschien beide poorten proberen phone1 & phone2. Heb je een andere telefoonset die je kan proberen?
Hoi ik kan niet bellen telefoon geeft alleen kiestoon
bellen niet mogelijk ook niet naar 1233
mom de de instellingen te bekijken
meneer heeft ook geen pc
Alle twee de poorten geprobeerd bij de eerste krijg ik gewoon kiestoon bij de tweede een onderbroken toon
inloggen moet ik nog proberen of ik net mij telefoon
een mij t mobile voor meneer witkamp kan maken
inloggen en kijken nu nog niet mogelijk
het activeren wat jullie moeten doen Van de telefoon lijn gaat dat automatischs
Het modem is door jullie gereset
men werkt goed volgens jullie heb ook tv en internet
het lampje voice ip brand ook en de telefoon geeft ook kiestoon maar bellen nuet mogelijk
Normaal hoort de telefonie het gewoon dezelfde dag van installatie te doen.
De klantenservice zegt dat het gewoon moet werken? Is het mogelijk jouw eigen telefoonset bij de buurman te testen?
Hou
nee is niet mogelijk je krijgt kiestoon en dan als je een nummer kies ingesprektoon
telefoon heeft het gewoon gedaan maar na de overgang naar jullie dit probleem
ik lees op het forum dat meer mensen hier last van hebben
en dat het nog niet is overgezet
Gr
Of verwerkt
alles werkt behalve de telefoon
bellen op geen enkele manier mogelijk
wel kiestoon maar dan ingesprektoon
en als je naar deze telefoon belt krijg je gelijk voice mail
Gebruikt je buurman verder de telefoonkabel die werd meegeleverd (groen) of de eigen telefoonkabel die bij de telefoonset hoort?
Hoi
we hebben de groene en de oude kabel geprobeerd maar het blijft het zelfde
wel kiestoon maar als je belt met de telefoon dan krijg je ingesprekstoon
en als je vanuit een andere telefoon belt krijg je voice mail te horen
ik heb al van alles gedaan maar geen resultaat
modem is door jullie gereset telefoon baterijen uitgehaald
telefoon opnieuw aangemeld bij de houder lampje bij de voice overip brand
zoals ik al zij wel kiestoon maar dan verder ingesprekstoon
weet nu even niet meer wat te doen lijkt wel of hij niet is vrij geschakeld door jullie
Ik weet het zelf even ook niet meer
Vanwege Pasen zal het wat langer duren voordat een medewerker reageert maar je kan na Pasen hopelijk een reactie verwachten.
Hoi
dat hoop ik ook hoop dat het snel gaat werken
goedendag
nog steeds werkt de telefoon niet
alles geprobeerd maar blijf wel kiestoon houden maar als je belt ingepreks toon
Ik weet het zelf even ook niet meer
Vanwege Pasen zal het wat langer duren voordat een medewerker reageert maar je kan na Pasen hopelijk een reactie verwachten
dit schreef u maar als u het niet weet wie dan wel ?
Hoi @digiview, goed dat je aan de bel trekt! Er staat geen actieve vaste telefonie in het abonnement geregistreerd. Deze is er vorig jaar mei al uit gehaald. Ook zie ik geen nieuw contract, maar een contract dat al sinds april 2019 loopt. Weet je zeker dat het e-mailadres en de overige gegevens kloppen? Stuur me een PM met je volledige adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van jouw IBAN. Dan controleer ik of het niet om een ander abonnement gaat! We komen er samen uit!
Ik vraag dit voor mij buurman [privégegevens verwijderd door Moderator] n die heeft een nieuw
alles in in bij jullie en geen computer daarom heeft hij mij gevraagd Dit te vragen aan u
en is afhankelijk van de vaste telefoon
het is dus niet voor mij maar de buurman heeft geen pc en had mij gevraagd
om dit met jullie te bespreken
zie bovenstaande topics al van alles geprobeerd
gebeld jullie hebben het modem gereset alles werkt goed behalve de telefoon
zoals gezegd wel kiestoon maar kan niet bellen of gebeld worden
mijn buurman heeft het sinds 9 april
omdat ik erg tevreden ben met jullie heb ik gezegd dat zij ook naar jullie moeten gaan voor alles in een
maar nu dus dit probleem
dus niet bij mij maar bij de buurman die ik help met zijn problemen
Als je in een topic een gebruiker ziet waar je een privébericht naar wilt sturen dan klik je op zijn of haar naam aan de linkerkant van het scherm. Zodra je op de naam hebt geklikt wordt je doorverwezen naar de profielpagina van deze gebruiker. Op deze pagina vind je een aantal gegevens over deze gebruiker. Onder de aangegeven informatie staat het knopje 'Privébericht'. Als je op dit knopje klikt dan kom je in een chatvenster waar je een bericht kan sturen.
dat lees ik maar zie nergens het knopje prive bericht
gr
@digiview
Op Jason zijn profiel staat stuur bericht. Deze optie moet je aanklikken.
heb jason een bericht gestuurd
hoop dat het snel word opgelost
gr
Goedemorgen @digiview, superlief dat je het voor je buren wilt uitzoeken, dat valt alleen maar te prijzen! In verband met de privacywetgeving echter, mag ik alleen een klantprofiel bekijken wanneer de contractant daar persoonlijk toestemming voor geeft. Ik kan op jouw naam geen abonnement terugvinden en je staat er ook niet bij vermeld als contactpersoon. Ik wil je vragen om de contractant persoonlijk contact met ons op te laten nemen via 0800 0092. De contractant kan jou dan eventueel laten toevoegen als contactpersoon, zodat we jou in het vervolg ook kunnen helpen.
Ik zie overigens wel dat er een ticket uitstaat naar onze techneuten. Het vaste telefonie probleem zal dus, onder normale omstandigheden, binnen 4 tot 7 werkdagen verholpen worden. Geen zorgen, ik weet zeker dat mijn collega-experts er alles aan doen om dit voor je buren op te lossen! Stay safe and strong!
goedemorgen
bij deze laat ik u weten dat alles werkt
met dank voor de goede en snelle service
gr
Wat fijn @digiview! Heel graag gedaan en ontzettend fijn dat je dit zo hebt opgelost. Je buren mogen dankbaar zijn voor zo'n onwijs lieve buur. Hadden we die allemaal maar! Goede gezondheid aan jou en je geliefden toegewenst.
P.s. mogen we weten wat de precieze oplossing is geweest? Dan kunnen andere users hier mee aan de slag. Thanks alvast!