Goedemorgen,
Begin augustus overgestapt naar t mobile voor internet tv en vaste telefoon.
Mobiel al jaren bij t mobile en tevreden, maar nu komt het.......sinds overstappen doet nog altijd mijn huistelefoon het niet en word ik voor mijn gevoel elke keer met een kluitje in het riet gestuurd. Nieuwe modem, zelf alles nog een aansluiten, technische dienst is erg druk mevrouw ze zijn er mee bezig, guideon komt voor tweede keer en kunnen het ook niet opgelossen. Het wordt doorgeschoven naar kpn. Nu 2 weken radiostilte en bel ik zelf maar weer eens. Klanten service meld dat er sinds 14 oktober een storing is en dat ze dat niet opgelost krijgen. Is het heel erg als ik niet meer geloof dat er iets gedaan wordt? Ik geloof niet dat deze persoon bij de klantenservice weet wat het probleem is.
Ik betaal geld voor de vaste telefoon maar krijg er niks voor. Door klantenservice doorverbonden naar afdeling vaste telefonie om geld hiervoor terug te krijgen maar na 45 min in de wacht de hoop op verbinding maar opgegeven.
Wie bij t mobile gaat dit probleem oplossen en houdt mij op de hoogte van wat er gebeurd want als ik zelf niet bel hoor je niks.