Ik heb een probleem met inkomende telefoon die niet meer werkt, sinds Odido mijn nieuwe abonnement voor 1 januari 2024 is gewijzigd. Ten eerste hebben ze mijn oude nummer verwijderd, zonder toestemming en kreeg een andere nummer. Sinds 1,5 week geleden is mijn oude nummer weer aangepast en sindsdien krijg ik geen binnenkomende gesprekken meer op mijn telefoon, uitgaande gesprekken doet de telefoon wel. Guidion 1e monteur was geweest en heeft getest en zei dat goed zou komen, ik moest contact en informeren bij klantenservice, zo gezegd zo gedaan, maar ook klantenservice kom er niet uit en moest een technicus langskomen, hij was geweest en heeft een nieuw modem gegeven en zei ; het ligt aan de telefoon en moet een nieuwe kopen, terwijl wij voorheen nooit last hebben van de telefoon en ging altijd prima. Odido had laatste tijd veel storingen gehad met internet, tv. Ik vraag mij af is er echt geen mogelijkheid om deze euvel op te lossen. De laatste monteur vond ik niet echt gemotiveerd en luisterde niet, laat mij ook niet uitspreken.
Hi
Hi Nora, je kan mijn kl.nr onder XXXX vinden.
groet, Magda
Moderator Edit: Plaats geen persoonlijke gegevens online. Bij deze verwijderd.
Hi
Mijn telefoon is gewoon stuk en wacht op mijn nieuwe telefoon toestel die bestelt is en kan dan pas bekijken of het naar behoren doet.
Goedenavond, ik heb een nieuwe huistelefoon gekocht, maar ik kan nog steeds niet gebeld worden.
Volgens mij is de verbinding tussen router en telefoon niet goed?
Graag advies hiervoor.
Hallo, het is opgelost, techneut heeft verkeerde ingang tussen telefoon en router verbonden.
Hoi
Hallo @Cal, even opmerking, de techneut heeft het niet opgelost, dat was ikzelf. Techneut had het verkeerd aangesloten. Ben al blij dat het weer doet na 2 maanden.
Goed dat je dit toelicht
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.