Skip to main content

Nog maar eens via hier proberen. De helpdesk kan niet helpen. Sinds kort stoppen al mijn gesprekken met de vaste tekefoon na 15 minuten. Modem opnieuw gestart en alle instellingen van de telefoon (Philips D50 Duo) nagekeken en gereset. Blijft maar doorgaan. Is er een oplossing voor dit probleem? Kan een ander toestel aanschaffen, maar wil eerst weten of dat ook de oorzaak is.

En aanvullend: hoezo het probleem deed zich niet meer voor? Ik heb nog een keer getest na de reprovisie die Jason gedaan heeft. Toen ging het weer mis. Ik ben vooralsnog gestopt met bellen via de vaste telefoon, omdat dit iedere keer weer na 15 minuten afslaat. Mijn familie belt mij dus nu maar, maar ik wil ook gewoon weer zelf kunnen bellen. Dat kan voor 15 minuten op zich, maar de meeste gesprekken die ik voer zijn langer.


@Eddy1976 Er zijn extra nieuwe voorbeelden nodig, omdat het probleem verholpen leek te zijn bij een aantal klanten. Er is dan ook gevraagd dat als het probleem nog loopt of er nieuwe recente voorbeelden aangeleverd kunnen worden. Hopelijk wordt daaruit meer duidelijk. Alvast heel erg bedankt!


Die zijn er dus niet, aangezien ik niet meer bel met de vaste telefoon. De voorbeelden uit het verleden hebben Boris en Jason al ontvangen.


En dan na zo’n 5 maanden eindelijk echt een oplossing, Een probleem in het SIP account (registratienummer van VOIP). Jammer dat dit zo lang heeft moeten duren. De aanhouder wint.


Uhhm wat is nu de oplossing geweest aub want heb hetzelfde probleem toevallig ook een nieuw toestel gekocht deze week en ook de Gigaset A415 want lag volgens de klantenservice aan m'n toestel. Nieuw toestel probleem is er dus nog steeds op beide stations. Alles al geprobeerd ook maar niks helpt.

Probleem in SIP Account? Dus lag wel degelijk aan T -mobile..Nou dan wil ik graag dezelfde oplossing T-Mobile...


Hoi @JoycedeJ1979 ,

Ik begrijp dat er inmiddels contact is geweest met onze telefonische klantenservice en dat er inmiddels een onderzoek is gestart om het probleem op te lossen. Superfijn dat er snel is gehandeld. Ik weet zeker dat onze technische dienst dé oplossing ook voor jou boven water haalt. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het ons vooral weten. De Community is er voor je! 


Goedendag, ik wilde even vragen hoever het met een oplossing staat want is nog steeds niet opgelost? Inmiddels mijn mobiele belminuten ook al op door naar instanties ed te moeten bellen. Gaan jullie mijn mobiele kosten betalen zolang dit niet is opgelost?


Hoi @JoycedeJ1979,

Thanks voor je bericht! Ik heb het meteen voor je uitgezocht en zie dat onderzoek dat is gestart door onze technische dienst is samengevoegd in een groter onderzoek met betrekking tot het verbreken van de telefoonverbinding na 15 minuten. Dit onderzoek staat uit bij onze netwerk specialisten. Omdat ik je graag meer informatie wil geven, ben ik meteen naar onze specialisten gerend voor een update. Momenteel zijn we bezig om een fix door te voeren vanaf januari. Mijn excuses voor het ongemak! Mocht er een update kunnen komen, dan ben jij de eerste die het hoort. Ook voor vragen, weet je ons te vinden!

 


Reageer