Hoi, wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen dan uitgezet worden? Scheelt toch eur2,50pm.
Sowieso zit het eerste jaar er bijna op, kunnen we dan een nieuwe aanbieding krijgen om te verlengen? T-Mobile Thuis bevalt prima namelijk.
Bladzijde 1 / 1
Hoi @Fok ,
Ten eerste: Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over je T-Mobile Thuis abonnement.
Welkom bij de T-Mobile community. Dit is een klant helpt klant community met actieve ondersteuning vanuit T-Mobile. Voor deze vraag kun je het beste een wijzigingsverzoek van je abonnement in dit verzamel topic plaatsen. Een van de T-Mobile moderatoren pakt dan z.s.m je verzoek op.
Voor verlengingsaanbiedingen kun je het beste even contact met de klantenservice opnemen.
Zie voor alle klantcontactkanalen dit topic: contact met de klantenservice
Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben, en wens je nog een prettige dag.
Ten eerste: Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over je T-Mobile Thuis abonnement.
Welkom bij de T-Mobile community. Dit is een klant helpt klant community met actieve ondersteuning vanuit T-Mobile. Voor deze vraag kun je het beste een wijzigingsverzoek van je abonnement in dit verzamel topic plaatsen. Een van de T-Mobile moderatoren pakt dan z.s.m je verzoek op.
Voor verlengingsaanbiedingen kun je het beste even contact met de klantenservice opnemen.
Zie voor alle klantcontactkanalen dit topic: contact met de klantenservice
Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben, en wens je nog een prettige dag.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.