Had tot voor kort een werkende telefoonaansluiting op mijn Fritzbox 7590. Door problemen tijdelijk de T54 aangesloten. Vervolgens is de telefoonaansluiting gekoppeld met de T54. Helaas wil ik mijn Fritzbox weer gebruiken, maar kan dit niet omdat het wachtwoord door T-Mobile is gewijzigd. Wie o wie heeft een oplossing
Hallo
Met de handleiding in dit topic kan je het huidige wachtwoord voor je VoIP account achterhalen en gebruiken :
Heb inmiddels in my t-mobile een link gevonden. Kan wel mijn gebruikersnaam zien, maar kan wachtwoord niet wijzigen. Deze is niet toegankelijk
Als je bovenstaande link opent dan kan je wat daar boven staat negeren, deze handleiding is niet meer nodig.. dat wijzigen in My T-Mobile bevat namelijk een bug.
Volg de handleiding die in dat topic staat om het wachtwoord te achterhalen en neem hem over in je Fritzbox.
Ik heb deze handleiding een week geleden nog gevolgd en het was me gelukt, zorg dat de T-Mobile router is aangesloten en voer alle stappen correct uit.
Met deze handleiding van AVM zou het moeten lukken, met other ISP en VLAN 300 op de FB 7590 werkt telefonie van T-Mobile niet had ik ooit eens gelezen.
Kreeg gisteren van een van de medewerkers van TMNL (nav een storing) te horen, dat gebruik vaste telefonie t/m de T50 mogelijk is, maar bij de T54 niet meer. Lijkt mij vreemd, want hiermee voldoet TMNL niet meer aan de regels voor vrije modem keuze.
Zover ik weet verandert er niks aan de verbinding wanneer je een nieuwere modem/router krijgt en daarom zou het gewoon moeten werken op je eigen router.
Hi
Wachtwoord opnieuw opgehaald. Deze was gewijzigd. Installatie Fritzbox opnieuw opgestart en dit nieuwe wachtwoord gebruikt. Werkt nu prima. Iedereen bedankt voor de hulp!
Hoi
Sorry
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.