Sinds ik "lid"ben van T-Mobile geeft mijn vaste telefoon niet meer door WIE er belt.
Bij mijn vorige providers, KPN en Zeelandnet, werkte dat wel goed.
Mijn vaste telefoon: Motorola type CD201b.
Heb reeds modem en telefoon gedurende zeker 1 minuut van spanning afgehaald.
Heb ook reeds, zoals eerdere topics aangaven, 085-7732598 gebeld.
Duidelijk kon ik "five" horen.
Maar de telefoon geeft nog steeds niet door.
Help
Bladzijde 1 / 1
Beste Cor,
ik vind het heel jammer je moeten melden dat je helaas noch de eerste, noch de enige bent.
Zoek tussen de topics maar eens naar naar nummerherkenning...
De verschillende moderatoren doen ijverig hun best om de irritaties wat te temperen, maar tot een oplossing heeft het niet geleid.
Samen met jou tel ik niet alleen mezelf, maar verschillende andere gebruikers tot de mensen met hetzelfde probleem.
ik vind het heel jammer je moeten melden dat je helaas noch de eerste, noch de enige bent.
Zoek tussen de topics maar eens naar naar nummerherkenning...
De verschillende moderatoren doen ijverig hun best om de irritaties wat te temperen, maar tot een oplossing heeft het niet geleid.
Samen met jou tel ik niet alleen mezelf, maar verschillende andere gebruikers tot de mensen met hetzelfde probleem.
Bij mijn vorige providers, KPN en Zeelandnet, werkte dat wel goed.
Mijn vaste telefoon: Motorola type CD201b.
Heb reeds modem en telefoon gedurende zeker 1 minuut van spanning afgehaald.
Heb ook reeds, zoals eerdere topics aangaven, 085-7732598 gebeld.
Duidelijk kon ik "five" horen.
Maar de telefoon geeft nog steeds niet door.
P.S. Als de telefoon "gaat", staat er "Gesprek" in het schermpje. Maar dat hoorde ik zelf natuurlijk al
Voor de Zyxel schijnt er een software update te komen die dit probleem moet gaan verhelpen, dat gaan we nog zien of dat ook zo is.
De Huawei is pech hebben, dan werkt je toestel niet met het T-Mobile DTMF protocol, ook al zou het wel moeten werken omdat je de five hoort wat aan geeft dat je een goede telefoon hebt.
De Huawei is pech hebben, dan werkt je toestel niet met het T-Mobile DTMF protocol, ook al zou het wel moeten werken omdat je de five hoort wat aan geeft dat je een goede telefoon hebt.
Nou, wij hebben een Zyxel, kom maar op met je update T-Mobile
Inmiddels is hier een centraal topic voor aangemaakt, daarom dit topic gesloten: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-telefonie-494/problemen-nummerweergave-bij-vaste-telefoon-t-mobile-thuis-315012.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.