Gisteren is mijn overstap naar T-Mobile glasvezel internet met vast bellen en nummerbehoud aangesloten.
> Internet doet het prima, maar vast bellen werkt niet. Het pstn dect toestel in Tel-1 poort gedaan maar doet het niet, Telefoon ledje op de Zyxel T-54 blijft uit. Tel 2 poortje tegen beter weten in ook geprobeerd, werkt ook niet. Alles al meerdere malen stroomloos gemaakt.
Hi
Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. Er is direct een ticket voor je aangemaakt, onze techneuten zullen hier naar kijken. Zodra we meer weten wordt er contact met je opgenomen. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!
Hoi Tommie, ik heb nog steeds niets gehoord. Hoe kan dit bespoedigd en opgelost worden, ik zit al een week zonder telefoon thuis. Alvast bedankt.
Hoi
Met een beetje geluk komen de wijzigingen hierdoor goed door en kan je snel genieten van de telefoonverbinding!
Mod edit:
Hoi
Met een beetje geluk komen de wijzigingen hierdoor goed door en kan je snel genieten van de telefoonverbinding!
Bedankt voor je bericht
Super dat de aanpassingen meteen al goed zijn doorgekomen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.