Skip to main content

Als iemand onze zaak belt krijgt die te horen ‘het nummer dut u belt is buiten gebruik’

Dit hadden we een paar maanden geleden ook al, en je weet wel hoe dat gaat:

Bellen, wachtrij, modem resetten, enzv. Daarna het verhaal dat er een storing is en dat die snel wordt verholpen.

Twee dagen later nog hetzelfde probleem, weer bellen weer wachtrij, weer modem resetten. Er werd een ticket aangemaakt.

Vier dagen later; de monteur had op afstand gekeken en had het modem op afstand een master reset gegeven. Leuk, wifi id weg, paswoord weg, klanten geen verbinding meer, pin automaat werkt niet dus klanten kunnen niet betalen. Ik zet alles weer terug naar de oude waardes.

Bellen maar weer; wachtrij, de backoffice zou ingeschakeld worden.

Om een lang verhaal kort te maken; drie weken later werkte de telefoon opeens weer en konden klanten ons weer bellen. Nooit excuses of geld terug ontvangen.

Wat ik vermoed; de een of andere IT admin had het nummer gewoon geblokkeerd.

En nu hebben we dat probleem dus weer…… wel aardig moedeloos geworden
 

 

Hi @Koozie, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Meerdere klanten ervaren dit met hun vaste telefoonlijn. Dit is inmiddels bij ons bekend en we doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak. 


Bedankt Tommie,

 

Net even gecontroleerd, we zijn helaas nog niet bereikbaar.

 


Dit forum behandeld consumenten producten.  Als u een business aansluiting heeft voor de zaak zijn er andere SLA's en een dedicated telefonische helpdesk. 


Hi Tommie,

We zijn weer bereikbaar :-)


Superfijn dat jullie weer bereikbaar zijn, bedankt voor je herstelmelding en veel belplezier toegewenst!

Alvast prettige feestdagen toegewenst! 🎄


Reageer