vaste telefoon

  • 2 October 2023
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 24 reacties

Sinds het odido is werkt mijn vaste telefoon niet meer?

ik kan niet gebeld worden en niet bellen

 

Moet ik iets resetten of staat er iets niet goed

 

 

Cal van Odido 7 maanden geleden

Hoi @Thorry, ik breng graag je belplezier terug, goed dat je hier een topic voor aanmaakt! Ik ben uitgebreid al je telefooninstellingen nagelopen, maar er zit geen enkele snelheidsovertreder tussen. Daarom wil ik je graag aanraden om de basisstation van je vaste telefoon en het modem kort van het stroom af te halen. Ik neem ook aan dat de vaste telefoon nog steeds aangesloten is op Phone1 op het modem?

Ik verwacht dat je vervolgens weer snel zorgeloos en op volle snelheid kan bellen! 😃

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Thorry, ik breng graag je belplezier terug, goed dat je hier een topic voor aanmaakt! Ik ben uitgebreid al je telefooninstellingen nagelopen, maar er zit geen enkele snelheidsovertreder tussen. Daarom wil ik je graag aanraden om de basisstation van je vaste telefoon en het modem kort van het stroom af te halen. Ik neem ook aan dat de vaste telefoon nog steeds aangesloten is op Phone1 op het modem?

Ik verwacht dat je vervolgens weer snel zorgeloos en op volle snelheid kan bellen! 😃

Reputatie 1

Goededag

Heb de modem opnieuw opgestart maar kan nog steeds niet bellen!

De kabel zit inderdaad in phone 1 

Als bel met mijn mobiel krijg ik wel een overgaan toon maar krijg niks binnen op de vaste lijn!

En als ik wil bellen met de vaste lijn gebeurd er niks niet eens een kies toon

 

Reputatie 7
Badge +5

Dank voor je reactie @Thorry! Ik heb zojuist een nieuw signaal naar je modem verzonden. Zou je zo kunnen checken of je over een uur weer bereikbaar bent? Zo niet, dan wil ik je vragen het modem een fabrieksreset te geven. Hoe je dat doet, lees je hier. Mocht dit niet helpen, check dan of je een extra telefoonkabel hebt die je kunt vervangen met de huidige. Super bedankt voor de moeite en hou mij op de hoogte!

Reageer