Skip to main content

vaste telefonie werkt niet

• 27 februari 2025
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

• is een Top Poster
  • 5 reacties

Ik ben al meerdere dagen niet bereikbaar op mijn vaste telefoon en kan hier ook niet mee bellen.

Modem en router zijn gereset en telefoon ook, andere telefoon lukt ook niet. Zie dat het lampje voor telefonie op de t-56 ook niet brandt. Ook nieuwe kabel geprobeerd.

Als je het vaste nummer belt, krijg je meteen de voicemail, maar zoals gezegd kan ik met de vaste telefoon zelf ook niet bellen.

Het lijkt erop dat er bij Odido zelf een instelling verkeerd staat of dat hier een storing is.

Alles wat ik aan mijn kant kan doen heb ik volgens mij geprobeerd en gecheckt.

Wie weet de oplossing voor dit probleem?

Uitgelichte reactie

3 maart 2025

Hi ​@Iw1n, ik wil er alles aan doen om te zorgen dat je weer helemaal bereikbaar bent via de vaste telefonie! Top dat je zelf al wat stappen hebt geprobeerd. Ik kijk dan ook graag aan onze kant met je mee. Wil je je communitypforiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Zodra je dit gedaan hebt, geef dan een seintje in dit topic. We kunnen dan je abonnement erbij pakken en je verder helpen! đŸ˜Š

1 reactie

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1892 reacties
  • 3 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hi ​@Iw1n, ik wil er alles aan doen om te zorgen dat je weer helemaal bereikbaar bent via de vaste telefonie! Top dat je zelf al wat stappen hebt geprobeerd. Ik kijk dan ook graag aan onze kant met je mee. Wil je je communitypforiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Zodra je dit gedaan hebt, geef dan een seintje in dit topic. We kunnen dan je abonnement erbij pakken en je verder helpen! đŸ˜Š

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen