Beste lezers,
Na 21 telefoongesprekken later en maar liefst 14 uur in de wacht/aan de telefoon te hebben gezeten met T-Mobile probeer ik het maar via deze weg om gehoord te worden. ( via de klantenservice kom ik niet verder)
Ik heb een abonnement afgesloten bij T-Mobile Thuis voor mijn slagerij in Den Haag.
Ik wou zakelijke klant worden maar omdat ik geen mobiel maar vaste telefonie wou moest dit via de T-Mobile thuis service.
Mijn probleem is als volgt: Ik heb een telefoon waar ik alleen op gebeld kan worden. als ik probeer te bellen met deze telefoon dan krijg ik na enkele seconden in het scherm te zien dat de lijn bezet is en wordt de verbinding verbroken.
Meerdere malen met de klantenservice gesproken en die erkende dat het probleem waarschijnlijk bij hun zit! waarom duurt dit dan al 8 weken en wordt er geen contact opgenomen? Of actie ondernomen.
Nu na 15 telefoon gesprekken denken ze dat het probleem bij mij zit. en als je dan vraagt of er alstublieft een monteur kan langskomen om het probleem op te lossen is dit niet mogelijk!?
BELACHELIJK!
ik heb nu al 14 uur van mijn tijd besteed om geen steek verder te komen en iedere keer hetzelfde excuus te horen.
Als je vraagt om doorverbonden te kunnen worden naar iemand die je misschien wel kan helpen krijg je te horen dat ze dit simpel weg niet kunnen en niet mogen?
Vanuit een perspectief van de klant is dit toch schandalig?
Je moet dingen kunnen oplossen als je mensen er ook voor laat betalen.
Ik heb nu al 2 keer een rekening gehad voor iets waar ik simpelweg geen gebruik van kan maken.
Ongekend en totaal geen service!
Groetjes,
Een zwaar teleurgestelde klant