Nadat ik van ADSL naar Glasvezel ben overgegaan presteert T-Mobile het om gewoon een telefoonnummer te laten verdwijnen. Nu doe ik al weken moeite om dit nummer weer aangesloten te krijgen. Meest frustrerende is wel dat ik bewust aan het lijntje wordt gehouden. Ze presteren het om gewoon te zeggen (en niet 1x) dat het een kwestie is van enkele uren. Dan weer, nee het moet worden uitgezocht. Dan weer een mail: jammer joh, het lukt niet, we krijgen geen akkoord dus houdt het op. We krijgen geen toestemming van de oude provider. Terwijl het al bij T-Mobile zit of zat. Ik bel nu voor de 15x, ga naar het hoofdkantoor volgende week en heb klachten ingediend bij de ACM en de geschillencommissie. Zal dit helpen? Ik bel straks ook dan maar met Ziggo of een ander. Misschien dat zij het wel kunnen. Ik baal hier zoooo van. Al het briefpapier e.d. straks voor niets laten maken… Wat een puinhoop bij T-Mobile!
Vervolgens gewoon ruim een uur in de wacht. Klantenservice? Schandalig gewoon!
Hi
Beste Brain. Wat jij ziet kan niet kloppen. Wij hebben niets opgezegd! We zijn van ADSL naar Glasvezel gegaan, met de voorwaarde dat alles blijft zoals het was, doelende op aantal TV aansluitingen, buitenlijnen en extra's. Het leveren op zich was al een drama. Dat heeft weken geduurd en steeds was er weer iets niet goed. Terug naar het telefoonnummer: T-Mobile heeft zonder toestemming het nummer laten vervallen blijkbaar. En nu zitten wij met de problemen, veroorzaakt door jullie. We zijn nu al weken bezig om het nr weer terug te krijgen. Dat lukt bij jullie niet terwijl er WEL wordt gezegd, het komt goed, Over een uur is het geregeld. Jaaa dus niet! We gaan nu naar een andere provider. Zij gaven aan het nummer te kunnen aansluiten. We zullen zien. T-Mobile is geen optie meer, juist ook doordat gewoon zeggen het komt goed (8 personen) terwijl er NIETS wordt geregeld. WAARDELOOS, Brain!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.