Skip to main content
Beantwoord

vast telefoon werkt niet na overstappen

• 24 januari 2025
  • 5 reacties
  • 49 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

ik had odido internet +vast telefoon besteld met nummer behouden,overstappen wordt ook uitgevoerd door odido.
gisteren monteur langsgeweest,internet werkt,mijn telefoon nummer werkt niet. via mijn odido zie ik dat mijn nummer niet actief is.

na meer dan 24uur gewacht,het werkt nog steeds niet.
odido gebeld,niemand kan me vertellen wat de probleem is,niemand weet wanneer ik weer bereikbaar ben.

Beste antwoord door Demi van Odido

Hi ​@xiao, wat top dat je al gelijk in Mijn Odido hebt gekeken! Ik ben het ook nog voor je nagegaan en ik zie inderdaad dat je nummerbehoud hebt aangevraagd. Hierdoor zit er een vertraging op en komt de telefonie later pas online en niet tegelijk met het Internet. Hopelijk kan je hier ook snel gebruik van maken! 😊

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20359 reacties
  • 24 januari 2025

Hallo ​@xiao 

Brandt het VoIP lampje op de router en zit de telefoonkabel in PHONE1?

• Auteur
  • 2 reacties
  • 24 januari 2025

het ligt bij odido,mijn vast telefoon niet nog niet actief zie ik in mijn odido

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1892 reacties
  • Antwoord
  • 25 januari 2025

Hi ​@xiao, wat top dat je al gelijk in Mijn Odido hebt gekeken! Ik ben het ook nog voor je nagegaan en ik zie inderdaad dat je nummerbehoud hebt aangevraagd. Hierdoor zit er een vertraging op en komt de telefonie later pas online en niet tegelijk met het Internet. Hopelijk kan je hier ook snel gebruik van maken! 😊

• Auteur
  • 2 reacties
  • 25 januari 2025

na 48 uur nog steeds geen telefoon,knaap van odido!

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8583 reacties
  • 25 januari 2025

In het weekend wordt er niet geporteerd. Dat wordt dan op zijn vroegst maandag.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen