Hoi,
Ben sinds afgelopen vrijdag van DSL naar glasvezel over gestapt. Internet werkt, alleen vast bellen werkt niet. Krijg nu als ik mijn vastte nummer belt “nummber is niet in gebruik”, lampje van vast bellen knippert wel op de modem. Hopelijk kunnen jullie mij hier helpen.
Hallo
Zie je in My T-Mobile onder instellingen > vast bellen staan je nummer is in bestelling of staat je nummer er al?
Je kan ook de andere PHONE poort proberen achter de router.
Hallo
Zie je in My T-Mobile onder instellingen > vast bellen staan je nummer is in bestelling of staat je nummer er al?
Je kan ook de andere PHONE poort proberen achter de router.
Mijn nummer staat er al bij instellingen, was daarvoor in bestelling. In andere PHONE poort levert geen resultaat op. Zit al meer dan 1 week zonder telefoon lijn
Hoi
Hoi
Hoi
07/12/2022 09:50 en 09:54 naar mijn huisnummer gebeld. Kreeg de volgende bericht te horen “Het nummer dat u heeft gebeld is niet in gebruik, controleer het nummer en probeert het opnieuw”
Bedankt Demi, telefoon werkt weer.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.