Welkom bij de T-mobile community. Van welk toestel maak je op dit moment gebruik?
Zou je eens het toestel willen uitschakelen en vervolgens weer inschakelen?
Ik ben erg benieuwd of je nu weer kan bellen, of dat we nog even verder moeten zoeken.
Bedankt voor je snelle reactie. Ik begreep helaas niet direct dat het om T-mobile Thuis ging.
Zou je deze stappen eens kunnen doorlopen, en vervolgens hier een update willen plaatsen?
Vervelend dat het ondanks de instructies nog steeds niet lukt
Zou je eens een factory reset van je modem kunnen uitvoeren?
Ik hoor graag weer van je.
Vast bellen werkt niet meer.
De modem 15 seconden van het stroom gehad (stekker) eruit.Nog niks.
Een splinternieuwe telefoon eraan gekoppeld nog niks
ook valt de verbinding van de internet en de tv steeds weg.
Heb een abo van 1000 up en 1000 down.Haal het bij lange na niet.
Wat is er aan de hand?
Graag snel oplossen S.V.P
Groetjes
Lucas
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.